پرسپولیس نیوز :سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم رسانه ها نیز بیش از این به مسائل شخصی بازیکنان نپردازند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در جامعه ورزش نباشیم.

حسین عبدی درباره آزادی سوشا مکانی با قید وثیغه اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق همین امروز رخ دهد. از همان روز اول که این اتفاق برای دروازه بان پرسپولیس رخ داد طاهری و دیگر مسئولان باشگاه شبانه روزی پیگیر کار او بودند و خوشحالم که باشگاه پرسپولیس توانست اقدام مثبتی در این باره انجام دهد.

وی درباره اینکه تکلیف سوشا مکانی و قراردادش با پرسپولیس چه می شود عنوان کرد: همان طور که پیش از این اعلام کردیم تا زمانی که مکانی فقط متهم باشد ما از او حمایت می کنیم چون بازیکن پرسپولیس است و نیاز به حمایت ما دارد. همان طور که بازپرس اعلام کرده فعلا نباید مکانی را مجرم تلقی کنیم چون جرم او ثابت نشده و فقط اتهامی به این بازیکن وارد شده که امیدواریم آن اتهام هم در آینده رفع شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: با این وضعیت سوشا به زودی در تمرینات حاضر می شود چون با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و طبق روال عادی و مثل سایر بازیکنان باید به قراردادش پایبند باشد. امیدوارم رسانه ها نیز بیش از این به مسائل شخصی بازیکنان نپردازند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در جامعه ورزش نباشیم.

عبدی درخصوص تغییر محل و زمان اردوی پرسپولیس گفت: بعد از اتفاقاتی که اخیرا از نظر سیاسی رخ داده به این جمع بندی رسیدیم تا اردوی پرسپولیس را در دوبی برگزار نکنیم. گزینه های دیگری برای برگزاری اردو وجود دارد که به زودی و بعد از مشورت با کادر فنی این موضوع را به اطلاع هواداران و رسانه ها خواهیم رساند.

وی در پایان درباره نقل و انتقالات سرخپوشان بیان داشت: با توجه به جدایی ایمان صادقی ما باید یک دروازه بان جذب کنیم که مسئولان باشگاه به دنبال این قضیه هستند اما در پست های دیگر همان طور که از قبل گفتیم برانکو درخواست جذب بازیکنی نداشته و تا زمانی که این اتفاق نیفتد باشگاه هم مذاکره با هیچ بازیکنی نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)