مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان و مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران معتقد است شرايط خوب استقلال در فصل جاري تضميني براي پيروزي اين تيم در شهرآورد پايتخت نيست.

حسين عبدي در خصوص حساسيت هاي شهرآورد تهران گفت: شهرآوردها نه تنها در ايران بلكه در همه كشور ها از حساسيت خاصي برخوردار است و نبايد اهميت آن را با تبليغات اشتباه بكاهيم.

وي ادامه داد: به عنوان كسي كه اين بازي را هم به عنوان مربي و هم به عنوان بازيكن تجربه كرده ام بايد بگويم نتيجه اين بازي به هيچ عنوان قابل پيش بيني نيست و نبايد از پيش تيم قدرتمند تر را برنده بدانيم.

كاپيتان اسبق سرخپوشان پايتخت در خصوص وضعيت دو تيم گفت: در ليگ يازدهم استقلال بسيار بهتر از پرسپوليس نتيجه گرفته است اما سرخ پوشان نيز با نمايش خوب خود در ديدار مقابل ذوب آهن هوادارانشان را نسبت به شهرآورد اميدوار كرده اند.

وي تصريح كرد: تيمي برنده دربي تهران خواهد بود كه بتواند اتفاقات پيش از بازي را به خوبي كنترل كند و نبايد در حال حاضر نتيجه اين بازي را با قاطعيت پيش بيني كرد.

وي در خصوص اينكه آيا دوراني كه به عنوان بازيكن براي پرسپوليس بازي مي كرده است دشوار بوده يا آن زمان كه مربي تيم بوده، اظهار داشت: به طور حتم مربيگري بسيار سخت تر است زيرا شما به عنوان يك بازيكن تنها مسئوليت كار خود را داريد اما به عنوان يك مربي مسئوليت عملكرد 18 بازيكن به پاي شما نوشته مي شود.

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اينكه قهرماني در ليگ براي مربيان با ارزش تر است يا پيروزي در شهرآورد گفت: در ايران هر كدام به دليل تفكرات هواداران جايگاه خاص خود را دارند ولي يك مربي با برتري در شهرآورد براي چند ماه از حواشي دور مي شود.

كاپيتان اسبق پرسپوليس در خصوص بهترين خاطره خود از ديدار شهرآورد خاطرنشان كرد: يكي از دربي ها را با نتيجه سه بر صفر پيروز شديم و اين بهترين خاطره من ازشهرآورد بود.

وي ادامه داد: بدترين خاطره من نيز مربوط به ديداري مي شود كه در آن درگيري شد و ما براي تكرار آن بازي به بندرعباس رفتيم و در آنجا و پيش از بازي متوحه شديم بازي را سه بر صفر به سود استقلال اعلام كرده اند.

 

** خط مياني پرسپوليس قوي است

عبدي در خصوص نقاط ضعف و قوت پرسپوليس براي اين ديدار گفت: نقاط ضعف و قوت تيم را به خوبي مي دانم اما در حال حاضر براي حفظ آرامش تيم به هيچ عنوان آنها را بيان نمي كنم.

هافبك اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص وضعيت خط مياني اين تيم اظهار داشت: اين منطقه قلب هر تيمي است و پرسپوليس نيز در خط مياني خود بازيكنان بسيار خوبي در اختيار دارد، لذا بايد اين منطقه را نقطه قوت اين تيم دانست .

وي در خصوص شباهت تيم پرسپوليس در اين فصل با شاهين در زمان هدايت استيلي گفت: نبايد در اين خصوص صحبت كنيم زيرا شرايط استقلال و پرسپوليس با هيچ تيمي قابل مقايسه نيست و همانطور كه در گذشته هم ديده ايم بازيكنان بسيار بزرگ باشگاه هاي ديگر با حضور در پرسپوليس و استقلال نيمكت نشين شده اند.

عبدي در خصوص اينكه چرا در دوراني كه در تيم ملي بازي مي كرد به حق خود نرسيد خاطرنشان كرد: به هر حال بازيكنان بسيار خوبي در آن زمان در پست من وجود داشتند و علي پروين كه همزمان با پرسپوليس سرمربي تيم ملي هم بود براي كنترل حاشيه ها از بازيكنان استقلال بيشتر استفاده مي كرد.

 

** اختلاف دايي و كاشاني به باشگاه ضربه زد

وي در خصوص درگيري هاي دايي و كاشاني در فصل گذشته گفت: آنها وارد بحث هايي شدند كه به هيچكس به غير از باشگاه پرسپوليس ضربه نزد.

مربي فصل گذشته پرسپوليس اظهار داشت: اگر سعي مي كردند در آن زمان حاشيه ها را كاهش دهند امروز بازيكنان بهتري را جذب مي كردند و باشگاه با مشكلات كمتري روبه رو مي شد.

وي ادامه داد: بحث هاي شخصي فصل گذشته دوستان باعث شده كه استيلي نيز در اين فصل نتيجه لازم را نگيرد.

عبدي با اشاره به تغييرات زياد در تركيب تيم پرسپوليس اظهار داشت: كادرفني اين تيم هنوز به آناليز دقيقي از بازيكنان خود نرسيده است و اميدوارم هر چه سريعتر با شناختي كه از بازيكنان بدست مي آورند به جايگاه اصلي خود بازگردند.

** بايد به كي روش فرصت داد
مربي فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: هر بار كه با اين مربي صحبت مي كنم چيزهاي بيشتري از او مي آموزم و دانش بالاي او مي تواند كمك زيادي به فوتبال ايران كند.

وي ادامه داد: شايد هنوز تيم ملي ما به دوران خوب خود بازنگشته است اما بايد به كي روش فرصت دهيم تا او بتواند توانايي هاي خود را نشان دهد.

عبدي گفت: براي نظر دادن در خصوص يك مربي نبايد تنها در مورد يك مساله صحبت كرد و بايد توانايي هاي مختلف او را بررسي كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)