مرجع خبری پرسپولیس : مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت به دلیل اینکه احمدرضا عابدزاده تمرینات این تیم را آغاز کرده است فعلا دخالتی در مسائل فنی نخواهد داشت

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس حسین عبدی پیشکسوت تیم پرسپولیس که به تازگی به جمع کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه شده گفت: چند روزی است که از سوی مدیرعامل باشگاه به این سمت منصوب شده ام و دو روز است که بر سر تمرینات تیم حاضر میشوم اما از آنجا که حدود یک هفته است تمرینات تیم با نظر آقای عابدزاده آغاز شده است من فعلا در برنامه تمرینات دخالتی نخواهم داشت.

وی افزود: تمرینات ابتدایی تیم با نفرات کمتری آغاز شد اما رفته رفته با جذب بازیکنان این تمرینات به ریتم مناسب خود رسیده و با این بازیکنانی که جذب شده من به آینده این تیم امیدوارم در عین حال که هرگز تیمی کامل ترین ترکیب بازیکنان مد نظر خود را در اختیار نخواهد داشت.

عبدی در خصوص بازیکنان جذب شده تا امروز گفت: به نظر من تاکنون بازیکنان جذب شده چیزی کمتر از بازیکنان فصل گذشته نخواهند داشت و آن چیزی که مهم است بازی گرفتن و علمکرد نهایی بازیکنان است نه اسم های آنان، با این وجود امیدوارم با بازیکنانی که هم اکنون در حال مذاکره با باشگاه هستند هم به توافق برسیم.

 عبدی در خصوص عدم انتخاب سرمربی پرسپولیس هم به مرجع خبری گفت: متاسفانه مهم ترین مسئله ای که باعث نگرانی و سردرگمی هواداران شده است همین نداشتن سرمربی برای تیم است که انشاالله ظرف دو سه روز آینده این مشکل برطرف خوهد شد.

وی در پایان درباره ضعف های پرسپولیس در پست های مختلف تاکید کرد: این طور که به نظر می رسد تیم در هر پستی حداقل از دو بازیکن مناسب برخوردار است و من هم در برخی پست ها ضعف هایی را مشاهده کرده ام اما برای این که دست سرمربی آینده را در این خصوص باز بگذارم صحبتی در خصوص جذب بازیکن نخواهم داشت.

انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است
 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)