خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که بایددرخصوص استفان آپیا پس ازحضور در ترکیب پرسپولیس اظهار نظر کرد.

حسین عبدی  درخصوص حضور آپیا در پرسپولیس، گفت: دراین مقطع هرچه بازیکن با تجربه ترباشد بهتر می تواند به پرسپولیس کمک کند،امااینکه آیا این بازیکن نسبت به گذشته تا چه حد افت کرده ، مهم است.

وی ادامه داد:متاسفانه پرسپولیس دراین سال هابه هیچ عنوان به دنبال بازیکن سازی نبوده وبه جای این کار از بازیکنان تیم های دیگر سود می برد.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آپیا، اضافه کرد: تا زمانی که این بازیکن پا به توپ نشود، نباید او را خرید خوب یا بدی دانست.بهتر است اظهار نظر ها را به بعد از اولین بازی او موکول کنیم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در پست هافبک امسال و سال گذشته به شدت نیاز به بازیکن داشت اما می توانستندبه دنبال بازیکنان جوانتری بروند که در تیم های مطرح دنیا در حال رشد هستند و نیاز به تجربه حضور در تیم ها سطح پایین تر دارند.

وی اظهارداشت: آپیا حتی اگربتواند مشکلات تیم ما را حل کند نیز این کار را مقطعی کرده و باید از این پس با استفاده از بازیکنان جوان تر سعی کنیم به فکر مداوای کامل باشیم.

سرگروه اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان، خاطرنشان کرد: این دیدار برای ما بسیار دشوار خواهد بود و امیدوارم عملکرد ما مانند بازی رفت نباشد،زیرا این بار ما میزبان هستیم و نمی توانیم مانند آن دیدار دفاعی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: دیدار با ازبکستان سخت ترین بازی تیم ملی در این مرحله است و به طور حتم در صورت کسب سه امتیاز می توانیم راه خود را برای صعود به جام جهانی آسان کنیم.

عبدی درادامه، افزود: فاکتور های زیادی در این بازی تیم ما دارد که شانس ما را بالاتر می برد و امیدوارم در صورتی که برنده نبودیم، بازنده هم نباشیم.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا تیم ملی باید با همان ترکیب دیدار مقابل کره به میدان برود، گفت: به طور حتم کی روش بهتر از ما می تواند وضعیت بازیکنان را بررسی کند، اما فکر می کنم مقابل کره بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و همان نفرات می توانند عملکرد خوب خود را تکرار کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)