پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نخستین باخت اين تيم مقابل سایپا گفت: فشردگی بازی ها و انجام سه بازی در مقطع زمانی کوتاه باعث خستگی بازیکنان پرسپولیس شد و در روند رو به رشدشان تاثیر منفی گذاشت.

حسین عبدی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران  افزود: سایپایی ها هم شرایط مشابه پرسپولیس ها را داشتند اما بعد از زدن گل با خیالی راحت بازی کردند و توانستند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: با توجه به تراکم دفاعی سایپایی ها در محوطه جریمه شان بهتر این بود که سرخپوشان  به جای سانتر کردن از جناحین بازی را روی زمین می آورند تا خطوط به هم فشرده نارنجی پوشان را باز می کردند متاسفانه تاکتیک هجومی  تیم پرسپولیس برای این بازی مناسب نبود.
 
وی درباره عملکرد تیم فوتبال سایپای البرز گفت: سایپایی ها به جز 20 دقیقه آخر نیمه دوم در اکثر دقایق بازی تسلط کافی بر توپ و میدان داشتند و توانستند گل بزنند دفاع وسط بازیکنان کناری سایپا عملکرد خوبی در این بازی داشتند مقداد قباخلو هم با آمدنش به بازی فشار بر روی مدافعان تیمش را بر داشت و بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

عبدي در پایان خاطر نشان کرد: امسال تیم های  مس کرمان،‌سایپای البرز، صبای قم و ذوب آهن مقابل تیم های مدعی قهرمانی بازی خوبی انجام دادند بر این اساس شرایط برای  امتیاز گیری مقابل این تیم ها سخت است.
 
گفتنی است:  تیم فوتبال پرسپولیس  مقابل سایپای البرز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با 7 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار  گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)