پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعه کناره‌گیری‌اش از این تیم گفت: فقط برای انجام کارهای شخصی دو روز در تمرین شرکت نکردم.

حسین عبدی درباره‌ی شایعاتی که درباره کناره‌گیری‌اش از پرسپولیس منتشر شده بود، اظهار کرد: من به خاطر مشکلات شخصی که داشتم دو روز در تمرین‌ها شرکت نکردم اما دوستان غیبت من در تمرینات را بزرگ کردند و حاشیه‌هایی ساختند. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها منتظرند تا مشکلی رخ دهد و به آن مشکل دامن بزنند. من گرفتاری‌های شخصی داشتم که باید آن‌ها را حل می‌کردم و این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه نداشت.

وی افزود: همیشه احساس من بر این بوده است که باشگاه پرسپولیس خانواده من است و اگر مشکلی هم به وجود می‌آید، باید مشکل را درون خانواده حل کنیم. مشکلات خانواده نباید به بیرون درز کند.

عبدی در ادامه تاکید کرد: من کارهایم را طی یکی دو روز گذشته انجام دادم و روز پنج‌شنبه علی‌رغم اینکه کار شخصی داشتم، به تمرین آمدم تا به شایعات پایان دهم. چهارشنبه شب و همین طور روز پنج‌شنبه صبح با آقای درخشان درمورد شایعاتی که مطرح شده بود صحبت کردم و به هیچ عنوان قصد کناره‌گیری از پرسپولیس را ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما به خاطر جذب بازیکن با حمید درخشان اختلاف داشتید؟ گفت: بحث‌هایی که مطرح می‌شود فقط شایعه است. من به عنوان یک مربی حرفه‌ای وظایف خودم را به طور کامل می‌دانم. جذب بازیکن فقط در حیطه وظایف سرمربی است و وقتی از مربی نظر بخواهد، مربی نظرش را اعلام می‌کند اما تایید نهایی را سرمربی می‌دهد. بنابراین وقتی قرار است بازیکنی به پرسپولیس اضافه شود، آقای درخشان از من فقط نظر می‌خواهند و من در جایگاهی نیستم که نظر نهایی را درمورد آن بازیکن بدهم بنابراین فکر می‌کنم صحبت کردن درباره اختلاف من و درخشان بر سر این مسائل فقط شایعه است.

مربی تیم پرسپولیس در ادامه به اردوی این تیم در دوبی و انجام دو بازی دوستانه اشاره کرد و گفت: در بازی اول مقابل بنیادکار که یکی از تیم‌های خوب آسیاست بازی کردیم. در این بازی دقیقه اول را بنیادکاری‌ها خوب کار کردند و بازی را در اختیار داشتند اما در ادامه بازیکنان ما با تلاش بیشتر روند بازی را در اختیار گرفتند و توانستند گلزنی کنند. گل‌هایی که ما در این بازی به ثمر رساندیم، روی برنامه‌های تاکتیکی بود که از قبل تدوین کرده بودیم. بچه‌های ما فوتبال خوبی را در بازی مقابل بنیادکار ارائه کردند.

وی افزود: اما درباره دیدار مقابل راس‌الخیمه باید بگویم این تیم از تیم‌های دسته دو امارات است و در مقایسه با بنیادکار ضعیف‌تر است. بنابراین سعی کردیم در این بازی به بازیکنان جوان‌مان بیشتر بازی بدهیم تا تجربه کسب کنند. فکر می‌کنم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشحالم که توانستیم گل‌های زیادی بزنیم. در کل فکر می‌کنم تمرین‌های خوب و پرفشاری را در دوبی پشت سر گذاشتیم و مطمئنا این تمرین‌ها روی روند آماده‌سازی ما تاثیرگذار خواهد بود.

عبدی در ادامه به ناهماهنگی‌هایی که در اردوی دبی وجود داشت اشاره کرد و گفت: شاید اگر کمی هماهنگی‌ها برای در اختیار گرفتن زمین تمرین بیشتر می‌شد، شرایط اردویی ما هم بهتر بود. البته امیدوارم در آینده مشکلاتی که در دبی داشتیم وجود نداشته باشد.

او در ادامه درباره بازیکنان جدید پرسپولیس هم گفت: بابک حاتمی هم در دفاع راست و هم در دفاع چپ می‌تواند بازی کند اما به نظر من وقتی او در پست دفاع راست بازی می‌کند، عملکرد بهتری دارد و می‌تواند در برنامه‌های هجومی هم به تیم کمک کند. اما درباره تادو باید بگویم او هم خوب سر می‌زند و از فرصت‌ها هم به خوبی استفاده می‌کند. اگر کمی روی استارت‌هایش بیشتر کار کند، می‌تواند برای تیم موثرتر باشد.

عبدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هواداران می‌توانند در نیم فصل دوم شاهد پرسپولیس رویایی باشند نیز گفت: باید در مدت زمانی که باقی مانده است با تلاش بیشتر تمرین کنیم و خودمان را آماده حضور موفق در لیگ کنیم. خیلی از مشکلات خودمان را حل کرده‌ایم و نگرانی وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)