مرجع خبری پرسپولیس : بعد از بازى پرسپوليس مقابل پيكان قزوين مسئولين پرسپوليس در اقدامى قابل توجه زلاتكو كرانچار را بركنار و حسين عبدى را به عنوان سرمربى موقت پرسپوليس برگزيدند اما صبح ديروز پس از جلسه كميته فنى كرانچار در سمت خود ابقا شد. در اين شرايط بد نديديم با حسين عبدى، مربى سرخپوشان دقايقى همكلام شويم كه ما حصل گفت و گوى ما با او را در ادامه مى خوانيد:
بعد از بازى با پيكان شما به عنوان سرمربى موقت پرسپوليس انتخاب شديد اما صبح ديروز كرانچار ابقا شد. در اين خصوص صحبت كنيد.
هيچ صحبتى با من در اين مورد نشد. بعد از بازى ما سوار اتوبوس شديم و خبرى از اين قضيه ندارم. بايد از مسئولين باشگاه در اين باره بپرسيد.


كرانچار در تمرين صبح ديروز شركت نكرد. مگر مى شود شما علت غيبت او را ندانيد؟
قرار بود ساعت ۱۰ صبح تمرين را شروع كنيم اما هرچه منتظر كرانچار شديم او نيامد تا اينكه ساعت ۱۰ و۴۰ دقيقه تمرين را شروع كردم. من كه دروغ ندارم بگويم. چيزى نمى دانم.


اين كه مى گويند كرانچار فقط تا دربى سرمربى است صحت دارد؟
باور كنيد نمى دانم. در اين مدت كوتاه شايعات زيادى در اين خصوص شنيده ام. هر كسى يك حرفى مى زند.


كمى هم در مورد باخت مقابل پيكان صحبت كنيد!
ما خوب بازى كرديم اما در زدن ضربات آخر بى دقت بوديم.
معتقدم داور مسابقه تأثير زيادى روى نتيجه بازى داشت. او گل سالم ما را قبول نكرد. ضمن اين كه يك پنالتى ما را نگرفت. علاوه بر اين روى پنالتى پيكان هم بحث داريم. اگر آن اتفاقات نمى افتاد نتيجه فرق مى كرد. من هيچ گاه در مورد داورى صحبت نمى كنم اما داور خيلى اشتباه داشت. از داورى در اين سطح چنين اشتباهاتى بعيد بود
.
اما هواداران از نتايج پرسپوليس ناراضى اند!

ما هم ناراضى هستيم اما فكر مى كنم مقابل پيكان در حق پرسپوليس جفا شد.
فكر نمى كنيد اين باخت، در آستانه دربى روى بازيكنان تأثير بگذارد؟
قطعاً نفرات ناراحت هستند اما شرايط دربى فرق مى كند. اگر ما در كل فصل ببازيم هم نمى توان گفت دربى را واگذار مى كنيم.
گفته مى شود تيم ضعيف تر در دربى بهتر بازى مى كند. اين موضوع در ديدار روز جمعه شامل حال پرسپوليس هم مى شود؟
ما تاكنون بازى ضعيفى نداشتيم. به هر حال ما كارى به اين مسائل نداريم و در دربى هم كار خودمان را مى كنيم.
به نظر مى رسد كرانچار در بعضى مواقع لجبازى مى كند. نمونه اش وقتى بود كه بادامكى با هواداران درگير شد اما باز هم فيكس بود و يا عملكرد ضعيف معمارزاده هم باعث نشد تا هفته هشتم او را نيمكت نشين كند.
كرانچار لجباز نيست بلكه اين عقيده اش است. او به چند بازيكن اعتقاد خاصى دارد و از آن ها استفاده مى كند. كرانچار سرمربى تيم است و بايد به نظرش احترام گذاشت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)