هافبک تیم راه آهن گفت:ما لشکر زخم خورده های پرسپولیسی هستیم که به مصاف با استقلال می رویم.

بهادر عبدی در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره بازی تیمش مقابل استقلال اظهارداشت: در نیم فصل دوم اصلا خوب کار نکردیم و در یکی دو بازی اخیر بهتر شده ایم . بنابر این به امتیاز بازی با استقلال نیاز داریم.
وی درباره اینکه در تیمشان تعدا زیادی بازیکن پرسپولیسی وجود دارد تأکید کرد:حساسیت این بازی به خاطر پرسپولیسی بودن ما نسیت زیرا همه ما پرسپولیسی ها مانند آقای دایی،علی عسگر،آقازمانی و خیلی های دیگر بهرین دوران خود را در پرسپولیس گذرانده اند اما برخورد  خوبی با آنها نشده است،ما لشکر زخم خورده های پرسپولیسی هستیم که به مصاف با استقلال می رویم.
عبدی در پاسخ به این پرسش که "در بازی رفت مقابل پرسپولیس عدد 4 را به هواداران این تیم نشان دادی،آیا برای این بازی هم قصد داری عدد 6را به هواداران استقلال نشان دهی؟ گفت:در آن بازی پرسپولیسی ها 90 دقیقه به من و خانواده ام بی احترامی کردند و من هم جواب آنها رادادم.عدد 4 را هم به خاطر گل هایی که خودم به پرسپولیس زده بودم به آنها نشان دادم نه به خاطر استقلال. هواداران استقلال همیشه به من لطف داشته اند و با اینکه در تیمشان بازی نکرده ام هیچ وقت به من بی احترامی نکرده اند به همین دلیل من هم احترام آنها را نگه خواهد داشت.
وی درباره قضاوت های داوری در لیگ دوازدهم تأکید کرد:داوری ها در این دوره لیگ خیلی از تیم ها را اذیت کرده است اما بدون شک نا داوری ها به تیم هایی که هوادار کم تری دارند مانند ما آسیب بیشتری را می رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)