پرسپولیس نیوز : سخنگوی پرسپولیس گفت:روندی را در پیش گرفتیم که بازیکنانی که با ما قرارداد دارند، ابتدا مذاکره می کنند.

 حسین عبدی در گفت و گو با رادیو جوان در رابطه با شکایت بازیکنان خارجی از پرسپولیس و احتماال کسر امتیاز از این باشگاه اظهار داشت: این مسائل از گذشته در پرسپولیس وجود داشته اما سعی می کنیم که خیلی زود این مشکلات را حل و فصل کنیم. موضوع به این شکل نیست که بگوییم کسر امتیاز انجام شده اما خطر پرسپولیس را تهدید می کند و باید این پرونده ها پیگیری شود.

وی درباره اینکه با این وضعیت باز هم قصد دارید بازیکنان خارجی را جذب کنید، افزود: اگر در لیست سرمربی بازهم بازیکنان خارجی باشد، ما برای جذب آنها اقدام می کنیم. البته این باشگاه است که تصمیم می گیرد که با چه مبلغی با بازیکنان قرارداد ببندد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت عقد قرارداد بازیکنان این باشگاه تصریح کرد: ما برای مذاکره با بازیکنان چند دسته داریم. روندی را در پیش گرفتیم که بازیکنانی که با ما قرارداد دارند، ابتدا مذاکره می کنند و حتی آنهایی که قبلا در تیم بازی کردند و قرارداد ندارند، نیز وضعیتشان طبق لیست سرمربی مشخص می شود.

وی درباره اینکه چه زمانی قراردادها رسمی می شود، عنوان کرد: یکسری صحبتها در روزهای اخیر انجام شده اما قرارداد هیچ بازیکنی به صورت رسمی بسته نشده است. البته طاهری 4 روز است که به باشگاه آمده و کارها را انجام می دهد. در همین مدت کوتاه کارهای زیادی انجام شده و پیشرفت داشته ایم. به نظرم باید در زمان خودش باید راجع این ماجرا حرف بزنیم و هنوز زود است.

عبدی درباره اینکه برخی از بازیکنان نطیر سیدجلال حسینی در لیست برانکو هستند یا خیر، گفت: یکسری مسائل هست که باشگاه باید رعایت کند و من هم نمی توانم بگویم. به هر حال لیست سرمربی را نمی شود لو داد. اگر در لیست برانکو باشد، قطعا با حسینی صحبت می کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه در صورت دیر بسته شدن پرسپولیس، برانکو بهانه نمی آورد، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که برانکو بهانه نمی آورد. اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد به خاطر نبود امکانات و نبود بودجه بودجه بود. الان هم تغییراتی در باشگاه رخ داده است و ثبات می تواند همیشه کمک کند. البته تغییرات می تواند کمک کند اما اگر سمت و سوی مثبت داشته باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)