پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مذاکرات انجام شده با برخی گزینه های ایرانی و خارجی برای هدایت این تیم باعث برهم خوردن تمرکز پرسپولیس می شود.

حسین عبدی روز یکشنبه ، گفت: خبر مذاکره با گزینه های مربیگری پرسپولیس به تمرکز این تیم آسیب خواهد زد و ای کاش اگر به دنبال مذاکره با فرد دیگری بودند آن را رسانه ای نمی کردند.

وی ادامه داد: امسال در پرسپولیس هرگونه اتفاقی که فکر کنید رخ داده است و مطمئن باشید اگر یکی از این اتفاقات برای هر باشگاه دیگری رخ می داد قطعا از بین می رفت. حالا که پرسپولیس با همه این اتفاقات سرپا است بگذارید سرپا بماند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: وقتی تیم بازی خود را می برد و در حال خروج از بحران است نباید چنین مسایلی مطرح شود.

وی تصریح کرد: شما بیایید وضعیت امسال پرسپولیس را بررسی کنید و ببینید این تیم چند مدیرعامل، چند مربی داشته و اسپانسر نداشته و هزار مشکل دیگر که آنها را پشت سر گذاشته ایم. این مسایل برای باشگاه بزرگ و پرهواداری چون پرسپولیس زیبا نیست.

وی اظهار کرد: باید بپذیریم در فوتبال ایران ادای حرفه ای شدن را در می آوریم و پول تنها چیزی که در فوتبال ایران حرفه ای شده است. کار کردن در این شرایط بسیار سخت است و باید به فکر تغییر این شرایط بود.

عبدی خاطرنشان کرد: اگر این کادر بر سرکار آمد فقط برای کمک به پرسپولیس بود و همه ما خواستیم به تیم محبوب مان کمک کنیم. متاسفانه برخی صحبت هایی در مورد فوتبال می کنند که اصلا صحیح نیست و ای کاش اگر به دنبال تغییر هم هستیم به فکر تغییرات مثبت در زمان مناسب باشیم.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد به خاطر پاسپورت و سلایق افراد پول های کلانی پرداخت کنیم اتفاقاتی که در فوتبال ملی ما رخ داد در باشگاه های ما نیز تکرار می شود و ای کاش از اتفاقات بد درس های خوب بگیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در صورت تغییر در کادرفنی آیا حاضر است فصل آینده نیز در کنار پرسپولیس بماند، گفت: اصلا به این مسایل فکر نکرده ام و در حال حاضر فقط به فکر موفقیت پرسپولیس هستم. در حال حاضر هیچ کدام از ما به اندازه پرسپولیس اهمیت نداریم و باید به فکر کمک به این باشگاه باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)