مرجع خبری پرسپولیس : مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس از اولین دیدار رسمی تیم ب این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر استان تهران که با پیروزی هفت بر صفر این تیم برابر تبم وحدت سرخ همراه بود، ابراز رضایت کرد.


حسین عبدی در مورد این بازی گفت:” با وجودی که تیم حریف تیم منسجمی بود اما بچه‌های ما بازی روانی را انجام دادند و به برتری رسیدند، هر چند می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری هم بزنیم.”

 

مسوولان برگزاری این مسابقات در این دیدار بدون اطلاع قبلی مانع حضور بازیکنان بزرگسال شدند. عبدی در این باره گفت:” ناهماهنگی میان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مسوولان برگزاری مسابقات نتوانستیم از ترکیب مورد نظر خود استفاده کنیم. جای تعجب داشت که ناظر بازی اجازه بازی به برخی بازیکنان را نداد.

 

امیدوارم نامه نگاری‌های لازم انجام شود تا بتوانیم سطح کیفی تیم ب را بالاتر ببریم. هدف ما در پرسپولیس این است که تیم ب فقط یک پله پایین‌تر از تیم اصلی باشد. امیدوارم با تلاش مسوولان امر کمک شود تا رقابت‌های باشگاه‌های تهران دوباره با شکوه گذشته برگزار شود که این می‌تواند به پیشرفت فوتبال ایران کمک کند.”

 

مساله انتخاب سرمربی برای تیم ب هنوز به انجام نرسیده است. مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس در این باره گفت:” در هفته جاری تکلیف این موضوع را مشخص خواهیم کرد. البته مربیان بسیار کارآمدی در فوتبال ایران فعالیت می‌کند اما مهم‌ترین عامل گزینش مربی برای ما هماهنگی تفکرات او با اندیشه‌ای است که در تیم اصلی پیگیری می‌شود.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)