پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهم که کمی قضایا را فوتبالی‌تر دیده و همه را به یک چشم مساوی ببینند.

حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس همه تلاش می‌کنند تا شرایط آرامی به وجود آید و کارها درست انجام شود.

وی ادامه داد: در باشگاه سرپرست انتخاب شده و از طرفی هم کادر فنی به خوبی کارهایش را انجام می‌دهد با این همه ما در حال انجام دادن کارها هستیم تا باشگاه پرسپولیس بدون دغدغه بتواند به کارهایش ادامه دهد و مشکلی به وجود نیاید.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره جریمه رضا نورمحمدی توسط کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: کسی که نمی‌تواند در زمین کنترل خودش را حفظ کند و آن را از دست می‌دهد به هر حال کمیته‌های انضباطی باشگاه وارد عمل می‌شوند و ما باید به گونه‌ای عمل کنیم تا همه بدانند که ممکن است رفتارهایی از خودشان نشان دهند که عواقب داشته باشد. باید هر کسی با شرح وظایف خودش درست رفتار کند و از طرف دیگر برای حل مشکل رضا نورمحمدی به کمیته انضباطی نامه زدیم و اعتراض خودمان را اعلام کردیم چرا که خودمان همه چیز را می‌بینیم.

عبدی تصریح کرد: استدعا دارم که مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کمی مسائل را فوتبالی ببینند و همه را به یک چشم نگاه کنند و برخوردها به صورت چکشی نباشد. در آرای صادر شده باید مسائل تربیتی و فرهنگی هم گنجانده شود و منطقی‌تر با مسائل برخورد شود. باید فلسفه به اینگونه باشد که به گونه‌ای شرایط فرهنگی را به وجود بیاوریم که اگر کسی کار خطایی انجام داد دیگر آن را انجام ندهد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود اسپانسر باشگاه پرسپولیس همانند اسپانسر باشگاه استقلال منتظر امضای وزیر ورزش هستند، افزود: قرارداد بین شرکت مشارکت‌کننده با باشگاه پرسپولیس امضا شده و من این مسئله را اولین بار است می‌شنوم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت مطالبات مرحوم هادی نوروزی افزود: نه تنها این مرحوم بلکه هر بازیکنی که با ما قرارداد دارد مطمئن باشید حقش ضایع نمی‌شود. ما در این شرایط سخت اقتصادی که باشگاه با آن دست به گریبان است پرداخت‌هایی را به همه بازیکنان از جمله مرحوم نوروزی انجام دادیم و حتی پیشکسوتانی که در کمیته های مختلف باشگاه مشغول به کار هستند هم دریافتی‌هایی از ما داشته‌اند. نباید همدیگر را از دست بدهیم بعد یادمان بیفتد که مطالبات یک شخص پرداخت شود. درگذشت مرحوم نوروزی می‌تواند برای همه ما یک تلنگر باشد که قدر هم را بدانیم چرا که هر کسی یک عمری دارد و امکان دارد امروز یک نفر باشد و فردا دیگر نباشد و نباید اجازه دهیم که کدورتی به وجود آید.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شیوع پارگی رباط صلیبی در لیگ فوتبال کشورمان، افزود: آمارهای جهانی می‌گوید که این مسئله در شروع هر فصل زیاد اتفاق می‌افتد و از طرف دیگر در طی فصل هم پارگی رباط صلیبی دیده می‌شود اما قطعا هر بار که لیگ تعطیل می‌شود احتمال صدمه‌دیدگی بازیکنان بالاتر می رود و این یک بحث شایع است. البته باید برنامه‌های باشگاه ها و تیم ملی با هم میزان شود و باشگاه‌ها بتوانند به تیم ملی هم کمک کنند و از طرف دیگر باشگاه‌ها هم منتفع شوند و به نظرم باید در ابتدای فصل به این مسئله واکنش نشان داده می‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)