مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی ما برابر ذوب آهن نتیجه مسوولیت پذیری و اجرای خوب کارهای تاکتیکی از سوی بازیکنان بود.


حسین عبدی اظهار داشت: اگر بازیکنان ما در بازی های آینده دقت کنند و در اجرای کارهای تاکتیکی کوشا باشند، قطعا پرسپولیس در نتیجه گیری روند بهتری خواهد داشت. البته بازیکنان تیم ما در بازی های گذشته عملکرد مناسبی داشتند و فقط در ثبت نتیجه به سود تیم خود با مشکل روبرو می شدند.

 

وی افزود: قبل از بازی برابر ذوب آهن در دو بخش برنامه های تمرینی را برگزار کردیم. ابتدا ریکاوری فیزیکی را در دستورالعمل تمرینی بازیکنان قرار دادیم و سپس یک ریکاوری روحی برای تیم در نظر گرفتیم. فکر کنم موفقیت تیم ما به جهت ریکاوری خوب روحی بود.

 

عبدی درخصوص صف آرایی برابر تیم استیل آذین در هفته سیزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: دیدار برابر استیل آذین برایمان مهم است و این بازی را جدی می گیریم؛ زیرا حریفمان از بازیکنان نامدار و با کیفیتی برخوردار است. نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده و برای بازیکنانمان شرح داده ایم.

 

وی درخصوص زنندگان ضربات پنالتی تیمش اضافه کرد: اگر امیرحسین فشنگچی در دیدار برابر ذوب آهن پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، به دلیل اصرار من بود؛زیرا دیدم او در جریان بازی برای زدن ضربه پنالتی روحیه بالایی دارد.البته پنالتی او گل نشد و خوشبختانه روی روند تیمی مان نیز اثر گذار نبود. بطور کلی محمد نوری و مازیار زارع پنالتی‌زنان تیم ما هستند. به هر حال تیم پرسپولیس برنده شد و امیدوارم تیم ما دیگر پنالتی خراب نکند.

 

عبدی در پایان در خصوص فعالیت تیم ب پرسپولیس گفت: تیم ب قرار است تیم بزرگسالان را از نظر فنی ساپورت کند. در این تیم قصد داریم استعدادیابی کنیم تا در آینده از نظر داشتن بازیکنان آماده با خللی روبرو نشویم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)