مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي روز چهارشنبه افزود: پيش از هر چيزي بايد از حضور بي نظير هواداران در ورزشگاه آزادي تشكر كنم، آنها نشان دادند در هر شرايطي كنار ما خواهند بود.

وي ادامه داد: هر زماني كه حمايت آنها را داشته ايم عملكرد بهتري از خود به نمايش گذاشته ايم و اميدوارم هميشه آنها را در كنار پرسپوليس ببينيم. تيم ملوان با وجود 10 نفر شدن عملكرد بسيار خوبي داشت و ما فكر نمي كرديم آنها چنين انگيزه اي داشته باشند.

وي تصريح كرد: در نيمه دوم كار بسيار دشواري در پيش رو داشتيم كه خوشبختانه توانستيم با استفاده از فرصت هاي خود نتيجه بازي را به سود خود تغيير دهيم.  

 

وي در خصوص ضعف خط دفاعي تيم خود اظهار داشت: خط دفاعي ما در چند بازي گذشته عملكرد بسيار خوبي داشته و در صحنه گل دوم ملوان نبايد از حركت زيباي بازيكن حريف چشم پوشي كنيم.

 

 

عبدي گفت: تيم ما مي توانست در ادامه بازي گل هاي بيشتري را وارد دروازه حريف كند اما بي دقتي مانع از انجام اين كار شد.

 
وي در خصوص عملكرد مازيار زارع در ديدار مقابل ملوان اظهار داشت: زارع در نيمه اول تحت تاثير حضور در مقابل تيم سابق خود شده بود اما در نيمه دوم به بازي بازگشت و در نتيجه بسيار تاثير گذار بود. زارع بازيكن بزرگي است و مي تواند بسيار بهتر از اين ها در زمين كار كند.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: نبايد فكر كنيم با پيروزي در ديدار رفت قهرمان جام حذفي شده ايم زيرا نيمي از كار ما در انزلي باقي مانده است.

عبدي تصريح كرد: براي بازي برگشت عليرضا محمد و هادي نوروزي را به دليل محروميت در اختيار نخواهيم داشت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)