پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ما تمام تلاشمان را تا آخرین لحظه از طریق مراجع ذیصلاح می کنیم تا محرومیت بنگر بخشیده شود.

حسین عبدی در رابطه با خرید بلیت های جایگاه پرسپولیس در بازی با فولاد خوزستان توسط یک هوادار اظهار داشت: من هم این مساله را شنیدم و از آن خوشحال شدم. امیدوارم که هواداران ما را در اهواز تنها نگذارند و بازی خوبی را هم شاهد باشند. واقعا باید چنین هوادارانی که برای تیمشان اینقدر مایه می گذارند، مورد تقدیر قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که پس چطور درخواست هدایتی برای خرید بلیت های بازی با ذوب آهن از سوی پرسپولیس رد شد، عنوان کرد: چنین چیزی نیست. من حتی هفته قبل بعد از مطرح شدن این موضوع مصاحبه کردم و گفتم که از این مساله استقبال می کنیم اما هیچ درخواستی مبنی بر خرید بلیت های این بازی به باشگاه پرسپولیس نرسید که بخواهیم با آن مخالفت کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره احتمال بخشش محرومیت بنگر بیان داشت: ما تمام تلاشمان را تا آخرین لحظه از طریق مراجع ذیصلاح می کنیم تا محرومیت این بازیکن موثر بخشیده شود. اکثر کارشناسان داوری و حتی خود داور نیز پذیرفته اند اخراج او اشتباه بوده و به همین دلیل به این موضوع امیدواریم و بنگر را همراه با تیم به اهواز می فرستیم. قرار بود دیروز صحبتی انجام شود و امروز نتیجه اش را به ما بگویند.

عبدی در خصوص عذرخواهی فغانی از هواداران پرسپولیس خاطرنشان کرد: در برخی از اتفاقاتی که می افتد، یکسری تیمها مظلوم واقع می شوند. اگر کمیته انضباطی با این دید به قضایا نگاه کند، بد نیست و شاید بتواند به پرسپولیس کمک کند. امیدوارم فغانی از اشتباهاتش در بازیهای بعدی جلوگیری کند و این موضوع روی داوران دیگر نیز تاثیرگذار باشد که بدون اشتباه قضاوت کنند. در واقع این می تواند درس عبرتی برای سایرین باشد.

وی درباره اینکه کریم باقری گفته نقش پررنگی در کادرفنی ندارد و در کمیته فنی نیز حضور ندارد، اذعان داشت: درباره کادرفنی برانکو مسئولیت کامل را بر عهده دارد و هر کسی هم اختیارات خودش را دارد. من نمی دانم فسلفه استفاده از باقری در کادرفنی چگونه تعریف شده اما نمی توانم دخالتی هم در آن کنم. در روزهای تمرین نیز حضور ندارم که از این موضوع مطلع شوم. درباره کمیته فنی نیز مدیریت باشگاه تصمیم می گیرد که کدام نفرات دعوت شوند.

عبدی در پایان درباره بازی فولاد و پرسپولیس گفت: من نظر فنی نمی دهم اما ما حمایت همه جانبه ای از کادرفنی داشتیم تا با پشتیبانی باشگاه به اهواز بروند و با امتیاز هم برگردند. امیدوارم با وجود اتفاقات رقم خورده در روزهای اخیر تیم بتواند با آرامش به این سفر برود و برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)