مرجع خبری پرسپولیس : حسین عبدی دستیار اول کرانچار امیدوار است که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بتواند با نتایج خوب به همان جایگاه همیشگی‌اش در جدول تسخیر قلوب تماشاگران نایل آید.

 

عبدی روند فعلی پرسپولیس را بعد از نبرد مقابل مس امیدوارکننده خواند و گفت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس با درک موقعیت کنونی تیم و اینکه هواداران پرشمار آن را خوشحال کنند، با تمام وجود برای رسیدن به شرایط مطلوب تمرین می‌کنند و قصد دارند از تمامی مسابقات امتیازات لازم را برای رسیدن به قهرمانی به دست آورند.

 

مربی پرسپولیس در پاسخ به انتقادهای صورت گرفته به نحوه بازی‌های اخیر این تیم و در جواب صحبت‌های ناصر ابراهیمی که معتقد است چیز خاصی از این تیم در بازی با مس کرمان ندیده، گفت: قبول دارم که پرسپولیس فعلی صلابت پرسپولیس سال‌های پیش را ندارد ولی قبول کنید که معادلات کنونی فوتبال ایران با گذشته بسیار تفاوت دارد و هم‌اکنون سه تیم اول جدول لیگ برتر را تیم‌های شهرستانی تشکیل می‌دهند. با این حال معتقدم که در بازی با مس پرسپولیس روز خوبی داشت و این برد در آستانه بازی حساس با استقلال در اهواز می‌تواند به کمک تیم آید.

 

عبدی بازی کردن در اهواز را برای همه تیم‌ها سخت خواند و اظهار داشت: پرسپولیس دو سال پیش که قهرمان لیگ برتر شد، در همین شهر با چهار گل مغلوب شد، اما ما نه تنها نمی‌خواهیم که دوباره آن اتفاق برای ما تکرار شود بلکه تلاش داریم تا حداکثر امتیاز را از حریف اهوازی پرتماشاگر بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)