پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مشکل این تیم فقط جذب بازیکنان جدید نیست و باید به مسائل دیگری هم رسیدگی شود.

حسین عبدی  درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من چند روزی به انگلستان سفر کرده بودم و وقتی برگشتم دیدم که همه چیز عوض شده و پرسپولیس از حالت تعادل خارج شده است. ما چند هفته سعی کردیم استرس ها را کنترل کنیم ولی همیشه اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث ایجاد استرس‌های جدید می‌شود.

وی افزود: باید یک مقدار از لحاظ تصمیم گیری سریعتر عمل شود. همه چیز در باشگاه پرسپولیس راکد شده و نقل و انتقالی صورت نمی‌گیرد. مشکلاتی داریم که باید هر چه سریعتر درباره آنها تصمیم گیری شود و بودجه بندی مورد نیاز صورت بگیرد.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکل ما فقط جذب بازیکن جدید نیست. باید برای ادامه تمرینات، اردوها و تیم‌های میهمان که برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تهران می‌آیند برنامه ریزی و بودجه بندی داشته باشیم. همه این مسائل نیاز به حمایت مالی دارد.

عبدی در پایان درباره صحبت‌های حمید درخشان مبنی بر کنار کشیدن از سرمربیگری پرسپولیس در صورت ادامه این روند گفت: من به صورت دقیق در جریان این صحبت نیستم ولی به نظرم باید برای پرسپولیس جنگید. باید همه کار کنیم تا پرسپولیس راهش را پیدا کند. این تیم همیشه از این مشکلات داشته است که چاره‌اش این است دست به دست همدیگر بدهیم تا این مشکلات حل شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)