مرجع خبری پرسپولیس : هنوز پرسپولیس مورد نظرمان آماده نشده است/ جوانان می توانند جایگزین کریمی شوند

 مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی که مورد نظر کادر فنی است هنوز آماده نشده و امیدوارم تا شروع لیگ به این مهم دست پیدا کنیم.

حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از پایان دیدار تدارکاتی عصر چهارشنبه این تیم برابر پیکان با خبرنگار مهر گفتگو می کرد در پاسخ به این پرسش که چرا کرانیچار با خبرنگاران گفتگو نکرد گفت: کرانیچار مترجم ندارد و من کنار زمین خواسته های فنی او را به بازیکنان منتقل می کنم اما چون ممکن است در کار ترجمه مشکلی پیش بیاید مصاحبه نمی کند.

وی در مورد دیدار امروز با پیکان گفت: پرسپولیس نیمه اول فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم به این دلیل که می خواستیم از تمامی بازیکنان استفاده کنیم تا حدود زیادی از نظر فنی افت کردیم و پیکان فوتبال بهتری را به نمایش گذاشت.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارزیابی نفرات این تیم گفت:

به هر حال هنوز پرسپولیس تیم مورد نظر ما نشده است اما انتظارمان از بازیکنان جوانتر بیشتر از این بود. آنها باید از فرصتی که در اختیارشان قرار می گیرد استفاده کنند. حتی اگر این دیدار یک بازی دوستانه و تدارکاتی باشد.

وی ادامه داد: هدف اصلی آقای کرانیچار و کادر فنی شناخت پیدا کردن بیشتر از بازیکنان برای انتخاب ترکیب اصلی بود که به همین دلیل از تمام نفرات غیر مصدوم استفاده کردیم. با این حال هنوز این تیم پرسپولیس مورد نظر ما نیست.

حسین عبدی در مورد جدایی علی کریمی از پرسپولیس گفت: هر بازیکنی جایگاه خاص خودش را دارد. هر بازیکنی که در جایگاه کریمی قرار بگیرد باید برای تیمش مثمرثمر باشد. به نظر من پرسپولیس جوانانی دارد که می توانند جایگزنی کریمی شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)