انتقاد سالم از تیم ملی مفید است

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شرايط سرخپوشان پيش از بازي مقابل پاس در هفته هشتم ليگ برتر اظهار كرد: شرايط ما خوب است و در چند روز گذشته تمرين‌هاي‌مان را به طور منظم انجام داده ايم.

 

ملي پوشان‌مان نيز به تازگي به ما ملحق شده‌اند و ما سعي كرديم در تمرين همگي آن‌ها را در كنار هم بازي دهيم و براي آخرين تمرين پيش از بازي پاس نيز روي برخي نكات فني كار خواهيم كرد.

 

عبدي در رابطه با ديدار پرسپوليس مقابل پاس نيز گفت: تيم‌هايي مانند پاس هميشه جلوي پرسپوليس خوب بازي كرده‌اند ، ما بازي‌هاي قبلي اين تيم را ديده‌ايم. پاس تيمي است كه اگر به آن فرصت دهيم ممكن است براي ما درد سر ساز شود .

 

 

مربي پرسپوليس با اشاره به اينكه حسين بادامكي مصدوم است و به اين بازي نمي‌رسد، در مورد اين كه آيا بازيكنان ملي پوش پرسپوليس در اين بازي نيز به ميدان خواهند رفت يا خير، اضافه كرد: به هر صورت اين موضوع در بازي مشخص مي‌شود ، ما بايد توجه كنيم كه بازيكناني كه به تيم ملي رفته اند ، مطمئنا در پرسپوليس نيز خوب بوده‌اند كه توانسته اند نظر كادر فني تيم ملي را جلب كنند. اما اين باز هم دليل نمي‌شود كه ما حتما از اين بازيكنان استفاده كنيم و هر كس كه بتواند هم از لحاظ روحي و هم از لحاظ فني آماده‌تر باشد، به ميدان مي‌رود .

 

عبدي در ارتباط با اين موضوع كه پرسپوليس در طول هفت هفته گذشته ليگ در نيمه اول بازي‌ها نتايج بهتري نسبت به نيمه‌ دوم گرفته است، گفت: مطمئنا اين آمارها را بايد در پايان فصل سنجيد و با گذشت هفت هفته از ليگ نمي توان به اين آمارها اتكا كرد. اما من با اين موضوع موافقم ، مثلا ما در بازي در مقابل فولاد در نيمه اول فوق‌العاده ظاهر شديم ، اما در نيمه دوم فولاد بازي بهتري ارائه كرد.در عين حال در بازي مقابل شاهين بوشهر ما در نيمه اول آنچنان قدرتمند بازي نكرديم ، اما در نيمه دوم در حال ارائه بازي خوبي بوديم كه ناگهان بازيكن‌مان از زمين اخراج شد و ديگر نتوانستيم به بازي خوب خود ادامه دهيم. به هر صورت تيم ما هميشه بايد در هر دو نيمه خوب بازي كند و بهترين عملكرد خود را ارائه دهد.

 

حسين عبدي در ادامه گفت و گويش در خصوص اين موضوع كه آيا با توجه به زمان كوتاهي كه تا آغاز جام ملت‌هاي آسيا باقي مانده انتقاد براي تيم ملي مناسب‌تر است يا حمايت ، خاطرنشان كرد: انتقاد اگر سالم و براي كمك به تيم ملي باشد، مطمئنا لازم است اما اگر اين انتقادات براي تخريب تيم ملي و يا شخص سرمربي باشد، اصلا مناسب نيست. انتقادات نبايد خط و جهتي داشته باشد و بايد براي ارائه راهكار و نشان دادن نقطه ضعف‌هاي تيم ملي باشد و اگر غير از اين و شخصي باشد، هيچ سودي ندارد.

 

عبدي در مورد پيروزي‌ تيم ملي مقابل چين و كره‌جنوبي ادامه داد: در مورد بازي‌هاي اخيرنيز بايد نوع بازي تيم ملي را مورد توجه قرار داد و اين كه چقدر از بازي را كنترل كرديم ، چقدر توانستيم موقعيت خلق كنيم و اين كه اصلا استراتژي و نوع برنامه‌ريزي‌ تيم ملي به چه صورت است و بعد از آن‌ به تاكتيك‌ها و نكات فني تيم توجه كنيم كه اين در زبان حرفه‌اي فوتبال بسيار مهم است. اما در عين حال با يك برد نمي توان نقاط ضعف را فراموش كرد و انتقادات هميشه بايد وجود داشته باشد ، چرا كه ما در زمان برد هم پيروزي هم بايد واقع بين باشيم.

 

وي در ادامه در مورد انتقاد از سرمربي تيم ملي در رابطه با عدم دعوت از چند بازيكن آماده ليگ نيز اظهار كرد: بايد بهترين نفرات براي تيم ملي انتخاب شوند ، اين كه بگوييم يك بازيكن 30 ساله است و سن زيادي دارد، دليل مناسبي براي دعوت نكردن وي نيست. ما بايد آماده‌ترين‌ها را دعوت كنيم و به سن بازيكنان نيز كاري نداشته باشيم.

 

حسين عبدي در پاسخ به اين سوال كه آيا پس از رفتن «تارتار» از پرسپوليس جانشين وي مشخص شده است يا خير؟ توضيح داد: من از اين مساله اطلاعي ندارم و اين موضوع به مديريت باشگاه و علي دايي مربوط مي‌شود.

 

وي در مورد جذب مهاجم جديد پرسپوليس نيز گفت: اين را هم بايد از سرمربي تيم سوال كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)