مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: همدلي خوبي ميان بازيكنان پرسپوليس وجود دارد و آنها براي شكست سايپا انگيزه دوچندان دارند.

حسين عبدي  پيرامون بازي پنج‌شنبه تيم فوتبال پرسپوليس برابر سايپا، اظهار كرد: بازي سختي خواهد بود چرا كه سايپا هميشه نشان داده كه به خصوص مقابل تيم‌هاي بزرگ حتي در ورزشگاه آزادي نتايج قابل قبولي مي‌گيرد. آنها بازيكنان جوان و باانگيزه و مربيان خوبي دارند و قطعا نمي‌توان به راحتي از اين تيم امتياز گرفت.

وي در ارزيابي‌اش از شرايط فعلي پرسپوليس گفت: شرايط بسيار خوب است و تمرينات با قوت پي‌گيري مي‌شود. بازيكنان پس از تساوي خانگي برابر ملوان، انگيزه دوچندان پيدا كرده و مصمم هستند تا سايپا را شكست دهند.

عبدي در پاسخ به اين سوال كه آيا اولتيماتومي از سوي مديريت باشگاه براي پيروزي بر سايپا، دريافت كرده‌ايد، گفت: خير هيچ اولتيماتومي دريافت نكرديم اما مي‌دانيم كه اين بازي را بايد ببريم تا شرايط بهتري پيدا كنيم. معتقدم در ديدار با ملوان هم مشكل خاصي نداشتيم اما فوتبال همين است و هر نتيجه‌اي مي‌تواند براي يك رقم خورد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا عدم همدلي مطلوب ميان بازيكنان كه حبيب كاشاني مديرعامل پرسپوليس، آن را علت نتيجه اخير اين تيم مي‌داند، حل شده است، تصريح كرد:كاشاني نظرش را بيان كرده و قابل احترام است اما فكر مي‌كنم همدلي ميان بازيكنان وضعيت نگران‌كننده‌اي ندارد حتي از اين حيث شرايط را در پرسپوليس كاملا مهيا مي‌دانم.

مربي پرسپوليس درباره وضعيت مصدومان تيمش گفت: در حال حاضر كريم باقري و صغيري عمده بازيكنان مصدوم تيم هستند كه به احتمال فراوان در بازي با سايپا به ميدان نروند. بازيكنان سعي مي‌كنند بدون توجه به مسايل حاشيه‌اي و بحث‌هاي روزنامه‌اي براي مسابقه پيش‌رو تمركز بالايي داشته و با كسب پيروزي، در وضعيت روحي بهتري هم قرار گيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)