پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئناً تا پایان فصل هم سیستم VAR در بازی‌های لیگ برتر استفاده نخواهد شد.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره اینکه تیم فوتبال پرسپولیس اردوی آماده‌سازی خارج از تهران را برگزار نکرد، اظهار داشت: آمادگی پیش فصل بهترین عنصر برای تیم‌هاست تا یک فصل خوب را بگذرانند، ولی پرسپولیس در حفظ شاکله اصلی بازیکنان فصل قبل و هماهنگی تیمی، یک مزیت بزرگ و قابل توجهی نسبت به تیم‌های دیگر داشت. این فصل پرسپولیس نیازی به جذب بازیکنان دیگر تیم‌ها نداشت، چون امسال با حفظ بازیکنان تأثیرگذارش در فصل نقل و انتقالات بسیار هوشمند عمل کرد. ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به فصل قبل شاید در حدود ۱۰ درصد تغییر داشته باشد.

وی در مورد جدا شدن چند بازیکن باتجربه از تیم فوتبال پرسپولیس، عنوان کرد: کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی خیلی برای تیم زحمت کشیدند و همیشه در دل هواداران جای دارند. اما برخی از بازیکنان هم که این تیم رفتند، آن‌ها پرسپولیس را از دست دادند و هیچ‌گاه تیم بزرگ در ادامه مشکلی نخواهد داشت.

*پرسپولیس از لحاظ فنی مقابل استقلال مشکلی نخواهد داشت

کارشناس فوتبال در خصوص دیر شروع شدن تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد: شاید یک هفته پرسپولیس دیرتر از تیم‌های دیگر تمریناتش را آغاز کرد، ولی با شناختی که از کادر فنی و بازیکنان دارم، آن‌ها می‌توانند کمبود‌ها را جبران کنند و با قدرت وارد مسابقات لیگ برتر شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری دیدار دربی در هفته پنجم تاکید کرد: بازی اول پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر با آلومینیوم، در تهران خواهد بود و شرایط در آغاز فصل برای آن‌ها بسیار عالی آغاز می‌شود. به طور حتم بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و تا هفته پنجم از هر لحاظ آماده انجام دیدار دربی خواهند شد. همچنین با تغییرات کمی که پرسپولیس داشته، قطعاً از لحاظ فنی هم در مقابل استقلال مشکلی نخواهد داشت.

*برای بهره بردن از VAR هیچ کاری انجام نداده‌اند

عبدی در مورد عدم استفاده VAR در مسابقات لیگ برتر گفت: مطمئناً تا پایان فصل هم سیستم VAR در بازی‌های لیگ برتر استفاده نخواهد شد. ضمناً داوران باید چند ماه دوره آموزش استفاده از VAR را بگذارند. مطمئن باشید که مسئولان ورزش و فوتبال ایران برای بهره بردن از سیستم کمک داور ویدئویی ۱۰ درصد هم کار انجام نداده‌اند. در فوتبال ایران هیچ کدام از کار‌های زیر بنایی و ساختاری انجام نشده، چون باید همه چیز فوتبال ما به هم بیایید!

وی‌ در پایان خاطرنشان کرد: به طور مثال اگر انتخابات در هیأت‌های فوتبال را ببینید متوجه می‌شوید که یک شخص ۲۰-۲۵ سال بر مسند ریاست فوتبال استانی تکیه زده و اجازه نمی‌دهد که تغییرات باعث رشد و پیشرفت فوتبال آن منطقه شود. ریاست هیأت‌ها از تهران تا شهرستان‌ها پادشاهی می‌کنند و دوستان و خانواده خودشان را در پست‌های مختلف به عنوان مسئول معرفی می‌کنند تا همچنان قدرت در دستانش باقی بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)