پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم زنگ خطر را برای مدعیان به صدا درآورده است.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بازی قوی و جاندار را به نمایش گذاشت، بعد از گل‌هایی که روی اشتباه بازیکنان خودی رخ داد، باز باقدرت به کارشان ادامه دادند. این قدرت بازگشت و بالا بودن روحیه تیمی زنگ خطر را برای مدعیان به صدا درآورد.

وی افزود: فولاد تنها راهی که برای ضربه زدن به پرسپولیس کار کرده بود، ضربات ایستگاهی بود، اما همین که پرسپولیس ۲ مرتبه بازی را به تساوی کشاند و توانست کامبک خوبی هم بزند یکی از کلید‌های موفقیت در ادامه فصل خواهد بود.

*از کیفیت پرسپولیس در نیم فصل دوم لذت می‌برم

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد خوب تهاجمی پرسپولیس در نیم فصل دوم عنوان کرد: از کیفیت پرسپولیس در نیم فصل دوم، لذت می‌برم. خرید‌های خوبی انجام شد و در نقاطی بازیکنان جدید جذب شدند که بسیار نیاز بود. یکی از دلایل بازی‌های خوبی که مهدی ترابی انجام می‌دهد به خاطر اضافه شدن اورونوف است و مثل چند سال گذشته تمام بار تهاجمی پرسپولیس روی ترابی نیست.

پیشکسوت فوتبال درباره عدم حضور کنعانی‌زادگان در دربی گفت: به نظرم کنعانی‌زادگان بهترین دفاع وسط لیگ برتر فوتبال ایران است و عدم حضورش در دیدار دربی مشکل‌ساز خواهد بود، اما امیدوارم گولسیانی به دربی برسد. البته با این شرایط هم بازیکنان جایگزین خوبی در پرسپولیس حاضر هستند.

*باید مشخص شود چرا کمک داور اشتباه به این بزرگی را انجام داد؟

عبدی در مورد اشتباهات داوری یادآور شد: گل عبدالکریم حسن سالم بود و اصلاً آفساید نبود و کمک داور در پرچم زدن اشتباه بزرگی کرد. در فوتبال روز دنیا داوران اشتباهات میلی‌متری دارند که سیستم VAR اشتباهات داوران را مشخص می‌کند، اما این کمک داور اشتباه یک و نیم متری داشت و باید مشخص شود چرا اشتباه به این بزرگی را انجام داد؟

وی ادامه داد: امیدوارم اگر در دربی VAR استفاده می‌شود مثل دیدار رفت نباشد که بازیکنان و نیمکت استقلال به داور دستور می‌دادند که VAR را چک کند. بهتر است یک سازمان و نظمی در به کار گرفتن سیستم کمک داور ویدیویی وجود داشته باشد تا داور وسط تحت تأثیر بازیکنان و مربیان نباشد.

*پرسپولیس نباید به استقلال اوت دستی، کرنر و ضربه ایستگاهی بدهد

‌کارشناس فوتبال درباره دیدار دربی در هفته بیستم لیگ برتر گفت: پرسپولیس باید در دربی مقابل استقلال اوت دستی، کرنر و ضربه ایستگاهی ندهد. استقلال با ۸ بازیکن دفاعی در زمین بازی می‌کند؛ ۵ دفاع کامل، یک هافبک دفاعی و دو هافبک دیگر که همگی دفاعی بازی می‌کنند. البته استقلال جلوی همه تیم‌ها چه بالای جدول و انتهای جدول از همین تاکتیک دفاعی استفاده می‌کند.

بهادر عبدی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید سرعت زیادی داشته باشد تا از این همه لایه دفاعی عبور کند. در مجموع بازی مشکلی برای پرسپولیس خواهد بود که امیدوارم نتیجه نهایی به سود سرخپوشان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)