پیشکسوت تیم فوتبال پرپسپولیس گفت: قطعا پرسپولیس می‌تواند تیم‌های عربی را در مسابقات آسیایی به چالش بکشاند و پتانسیل آن را دارد که از گروه صعود کند.

حسین عبدی در گفت‌وگو با ایرنا، درباره تساوی پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن، اظهار داشت: بازی را که دیدیم هر دو گل بازی را بازیکنان پرسپولیس زدند. ذوب‌آهن تیم خوبی بود و در نیمه دوم که دیدیم ذوب‌آهن دفاعی بازی می‌کرد. در این دیدار خط میانی نتوانستد برای مهاجمین تیم خلق موقعیت کنند اما در دقایق پایانی با تعویض‌هایی که انجام دادند، توانستند بازی را مساوی کنند.

عبدی در مودر دیدار پرسپولیس برابر فولاد نیز عنوان کرد: فولاد خوزستان که در ۳ هفته اول ابتدایی نتوانست امتیازی کسب کند و قطعا آن ها می‌خواهند برابر پرسپولیس به پیروزی برسند. الان همه تیم‌های لیگ برتری دوست دارند جلوی پرسپولیس برنده شوند.

وی در مورد شرایط این تیم نسبت به فصل گذشته تصریح کرد: تازه فصل شروع شده است و نمی‌توانیم در مورد شرایط تیم نظر بدهیم. در فصل نقل‌وانتقالات چند بازیکن به باشگاه اضافه شده و قطعا جذب این بازیکنان به نظر سرمربی تیم بوده است. ۱۰۰ درصد حضور این بازیکنان به نفع تیم خواهد بود و می‌توانند در طول فصل به یحیی گل‌محمدی کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مدعیان قهرمانی لیگ، گفت: به نظر من امسال مدعیان لیگ استقلال، سپاهان و پرسپولیس هستند.

عبدی درباره گروه سخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: پرسپولیس همیشه برای تیم‌های عربی استرس‌آور است و همیشه این تیم‌ها را به چالش می‌کشاند. به نظر من در این گروه فقط النصر عربستان حریف سختی خواهد بود چون این تیم امسال بازیکنان‌های خوبی خریده است ولی پرسپولیس هم پتانسیل آن را دارد که در بازی اول این تیم را شکست بدهد و امیدوارم پرسپولیس در این گروه صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)