مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي مربي پرسپوليس از نحوه بازي اين تيم مقابل صباي قم راضي است. وي درباره مسابقه عصر يكشنبه مي‌گويد: «من فكر مي‌كنم بازي را بد شروع نكرديم اما گل بدي خورديم.

 

 بعد از اين گل بچه‌ها و خود ما دنبال اين بوديم كه سريع‌تر جبران كنيم كه به نتيجه هم رسيديم اما دوباره متاسفانه دچار اشتباه شديم و گل خورديم. فكر مي‌كنم تيم حريف هم دنبال چنين چيزي بود چرا كه بعد از گل دوم فقط دنبال استفاده از توپ‌هاي بلند و ضد حملات بودند.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «آنها در بقيه بازي كلا دو تاكتيك را پياده كردند. يكي اينكه از توپ‌هاي بلند استفاده كنند و ديگر اينكه مقابل مدافعان ما از خلاقيت مهاجمانشان بهره ببرند. استفاده از ضربات ايستگاهي هم بود اما به غير از اينها چيز ديگري از صبا نديدم. با اين‌حال معتقدم ما بايد روي توانايي‌هاي خودمان متكي باشيم.»

 

عبدي مي‌گويد: «ما هر چه كه به جلو مي‌رفتيم، كارهايي كه دوست داشتيم انجام بدهيم را اجرا مي‌كرديم، حتي موقعي كه آنها از ما جلو افتادند دوباره موقعيت‌هاي گلي داشتيم كه از آنها استفاده نكرديم. در نهايت به پنالتي هم رسيديم كه گل نشد.»

وقتي مازيار زارع از بازي بيرون مي رفت، حركت عبدي به سوي او نشان مي‌داد از كيفيت بازي تيم راضي است: «بله ما از نحوه بازي تيم راضي هستيم اما از نتيجه نه. نتايج هستند كه بازي‌هاي خوب را كامل مي‌كنند. اگر ما اين بازي را مي‌برديم همه مي‌گفتند چقدر خوب بوديد اما حالا كه باخته‌ايم اين حرف‌ها در ميان نيست. با اين وجود بچه‌هاي تيم نسبت به بازي اول پيشرفت چشمگيري داشتند و اين بازي نويد بازي‌هاي بهتري را در آينده مي‌دهد البته باز هم گرفتن حداكثر امتياز بايد در اولويت باشد.»

وي درباره ميزباني و كيفيت داوري مسابقه مي‌گويد: «من چيز خاصي نديدم اما داور مي‌توانست ضربه پنالتي را به خاطر جلو آمدن بيش از حد گلرشان تكرار كند. حتي گل اولي هم كه خورديم قبل از كرنر شدن توپ، به نظر مي‌رسيد مهاجم حريف در موقعيت آفسايد صاحب توپ شده. فكر مي‌كنم آفسايد بود اما زاويه‌مان زياد خوب نبود. با تمام اين اوصاف قضاوت پر فراز و نشيبي نديديم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)