مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سرمربي پرسپوليس بايد بداند كه در اين مقطع حساس پيش از بازي جمعه مقابل استقلال تهران بهتر است در تمرينات حاضر شود.

حسين عبدي كه در تمرينات صبح امروز (دوشنبه) تيم فوتبال پرسپوليس و در غياب زلاتكو كرانچار سرمربي اين تيم هدايت تمرينات را بر عهده داشت در اين رابطه گفت: به هر حال در مقطع حساسي قرار داريم و سرمربي تيم بايد بداند كه پيش از بازي مهم مقابل استقلال بايد در تمرينات حاضر شود. البته دليل عدم حضور او را به وضوح نمي‌دانم و در آن دخالتي نمي‌كنم چرا كه مشكلات احتمالي او بايد توسط باشگاه حل شود و ارتباطي به من ندارد. كماكان سعي مي‌كنم روند فني‌اي كه در تمرينات گذشته وجود داشت را ادامه دهم تا تيم ما بيش از اين دستخوش اتفاقات نشود.

وي افزود: نبايد فراموش كنيم كه مسائل مختلفي كه در باشگاه رخ مي‌دهد بر روحيه بازيكنان تاثير زيادي دارد كه در اين شرايط به صلاح پرسپوليس نيست. بازيكنان با ديدن اين وضعيت اذيت مي‌شوند كه ما بايد دست به دست هم دهيم تا شرايطي ايجاد كنيم تا بازيكنان بتوانند چهره‌ي واقعي‌شان را در بازي جمعه نشان دهند.

عبدي در ارزيابي‌اش از بازي مقابل استقلال  گفت: به هر حال اين اولين داربي‌اي است كه من به عنوان مربي روي نيمكت پرسپوليس مي‌نشينم و حساسيت آن را در گذشته به وضوح دريافته‌ام. ما بايد سعي كنيم كه در اين نبرد بازي را كنترل كنيم و تمركز بازيكنان را به سمت اهميت مسابقه از نظر داشتن سه امتياز معطوف كنيم. در گذشته هيچ وقت نتايج قبلي دو تيم و حتي ميزان شرايط فني آنها در نتايج داربي تاثير زيادي نداشته است چرا كه اين مسابقه ويژگي‌هاي خاص خود را دارد.

عبدي ادامه داد: در حال حاضر استقلال با توجه به پيروزي 5 بر صفري كه مقابل ابومسلم داشته است روحيه بيشتري نسبت به تيم ما دارد اما مشخصا هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست و ما بايد تنها سعي كنيم كه حاشيه‌ها را از پرسپوليس دور كرده و تيم را در شرايط آرامي به اين مسابقه بفرستيم.

وي درباره ميزان آمادگي محسن خليلي و هوار ملامحمد نيز گفت: آنها در حال حاضر شرايط خوبي دارند و البته بايد در تمرينات بيشتر خودشان را نشان دهند تا بتوانند در تركيب اصلي حتي در بازي مقابل استقلال جاي گيرند.

مربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه در صورت عدم بازگشت كرانچار آيا آمادگي هدايت اين تيم در داربي جمعه را خواهيد داشت گفت: اگرهاي احتمالي درباره حضور يا عدم حضور دوباره كرانچار در پرسپوليس منوط به تصميم‌گيري‌هاي مديران تيم است كه ترجيح مي‌دهم تا پيش از مشخص شدن تكليف ماجرا صحبتي درباره آن نداشته باشم. باشگاه در نهايت تصميم لازم را مي‌گيرد و به من هم اعلام مي‌كند اما تا آن زمان همه‌ي تلاشم را براي بالا بردن ميزان آمادگي بازيكنان خواهم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)