خبرگزاری پرسپولیس : گزینه حضور در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس خروج این تیم از بحران کنونی را کاری بسیار سخت توصیف کرد.

حسین عبدی در رابطه با آخرین شرایط حضورش در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به واقع در شرایط کنونی موضوع این است که پرسپولیس نیاز به کمک دارد و همه ما به عنوان پیشکسوتان این باشگاه باید برای خروج از بحران موجود دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم.

وی افزود: در تمام جلساتی که اخیرا برای حضور در کادرفنی پرسپولیس داشته ام بیشتر شنونده بودم و شرایط خاصی هم برای کمک به پرسپولیس ندارم، اما برای من خیلی مهم است ببینم همه ارکان باشگاه پرسپولیس با نیت موفقیت و خروج این باشگاه از بحران کنونی در حال تلاش و جنب و جوش هستند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: همه شرایط را باید در نظر گرفت و شرح وظایف افراد باید کاملا مشخص باشد اما گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم باید حرف اول و آخر را بزند و وی تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود. به نظر من بیش از هر چیز امروز باید برای کادر فنی یک فضای آرام را ایجاد کرد تا با یک کار گروهی از این شرایط عبور کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کادر فنی تیم پرسپولیس اضافه شده، گفت: در چند جلسه این موضوع را بررسی کرده‌ایم اما هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌ام. من با کلیات قضیه مشکلی ندارم اما من هم برنامه‌هایی از قبل دارم که ابتدا باید از آنها فارغ شده و سپس شرایط را برای حضورم در این کادر مهیا کنم.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست رویانیان هر چه سریعتر تکلیف ژوزه را مشخص کند، گفت: به هر حال این اشتباهی است که در ابتدای فصل با یک هزینه گزاف انجام شده و ای کاش تکلیف این مربی را بعد از آخرین باخت پرسپولیس در لیگ برتر مشخص می‌کردند. متاسفانه ژوزه با همه ادعایی که داشته این تیم را در پایان نیم فصل، در جایگاه دوازدهم جدول تحویل داده و ایجاد تحول در آن کار بسیار سختی است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کادرفنی جدید توانایی خروج پرسپولیس از این بحران را دارند، گفت: به نظر من این یک کار بسیار ساده است از لحاظ کار تخصصی و یک کار بسیار سخت است به لحاظ احساسی. در حال حاضر شرایطی به گونه‌ای است که تنها کار گروهی می‌تواند آن را به نتیجه برساند و در همین مسیر همه از جمله رسانه‌ها، هواداران، مدیریت و بازیکنان باید کمک کنند.

مربی سابق پرسپولیس همچنین با اشاره به دیدار حساس پرسپولیس و ملوان در جریان جام حذفی گفت: از آنجا که پرسپولیس نیم فصل اول لیگ برتر را بسیار بد به پایان برده پیروزی در این دیدار می‌تواند روند بسیار خوبی را با کادر جدید پیش پای این تیم قرار دهد اما شکست و حذف از این رقابت‌ها می تواند شرایط را بسیار سخت تر از گذشته کرده و حتی آینده پرسپولیس در لیگ برتر را هم به خطر بیندازد.

وی افزود: بی‌شک پرسپولیس کار بسیار سختی در این دیدار خواهد داشت و من فکر می‌کنم نتیجه بازی را شرایط روانی و احساس دو تیم و علی‌الخصوص بازیکنان پرسپولیس مشخص می‌کنند.

عبدی در رابطه با نیروی انسانی کنونی پرسپولیس هم گفت: خوشبختانه این تیم بازیکنان خوبی دارد اما نیاز به هماهنگی بیشتر بیش از هر چیزی امروز برای پرسپولیس مهم است.

وی همچنین در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات غرب آسیا گفت: متاسفانه ما در روزگار قهقرایی فوتبال کشور به سر می‌بریم و هنوز نتوانسته‌ایم خود را از برزخی که مدت‌ها در آن گیر کردیم خارج کنیم. من فکر می‌کنم زمان آن رسیده که تفکرات خود را به سمت بهتر شدن تغییر دهیم.

عبدی در پایان تاکید کرد: بی تردید اگر تیم ملی ما در مسابقات بی ارزش غرب آسیا بازی‌های خوبی ارائه می‌کرد و حذف می‌شد کسی به خاطر حذف از این رقابت‌ها کی‌روش را سرزنش نمی‌کرد اما مساله این است که ملی‌پوشان ما در این مسابقات بازی‌های خوبی هم ارائه نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)