پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمدن ترابی از سمت چپ به سمت راست یکی از سورپرایز‌های بازی با تراکتور بود.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: یکی از بازی‌های روان و با کیفیت‌ پرسپولیس در چند هفته اخیر را شاهد بودیم که موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند. در این دیدار هم از تمامی بازیکنان جدیدی که از سوی باشگاه جذب شدند، استفاده نشد به غیر از آل‌کثیر که با ورودش عملکرد بسیار خوبی داشت. به نظرم عیسی در بهترین موقع به پرسپولیس برگشت. اگر سایر بازیکنان جدید جذب شده هم به پرسپولیس اضافه شوند، دوباره مثل اوایل فصل می‌تواند پرقدرت‌تر برای قهرمانی بجنگند.

وی در مورد ایجاد موقعیت‌های گل زیاد روی دروازه تراکتور عنوان کرد: پرسپولیس با اینکه در دیدار با آلومینیوم اراک بازی را یک بر صفر واگذار کرد، اما موقعیت‌های گل زیادی را خلق کرد و در دیدار با تراکتور نیز فرصت‌های گلزنی خوبی برای خط حمله ایجاد شد. امیدوارم پرسپولیس با اضافه شدن خرید‌های جدیدش در هفته‌های آینده باز هم جز مدعیان جدی قهرمانی باشد.

*برخی بازیکنان برای بازی کردن در تیم‌های بزرگ ساخته شده‌اند

کارشناس فوتبال درباره آماده بودن مهدی ترابی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آمدن ترابی از سمت چپ به سمت راست یکی از سورپرایز‌های بازی با تراکتور بود. ترابی در دفاع و حمله عالی بازی کرد و همان بازیکنی بود که پرسپولیس به آن احتیاج دارد. اگر ترابی سرحال باشد، پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و می‌شود انتظار بازی روانی داشت. ترابی آن چیزی که بلد است و به خاطر آن چیزی که پرسپولیس با او قرارداد بسته را به نحو احسن انجام داد.

پیشکسوت فوتبال درباره گلزنی عیسی آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس یادآور شد: هواداران از عیسی خاطرات خوبی دارند و به نظرم یک سری بازیکنان برای بازی کردن در تیم‌های بزرگ ساخته شده‌اند. خودش و باشگاه متوجه شدند که فقط به درد پرسپولیس می‌خورد و برای بازی کردن در این تیم ساخته شده است. عیسی یک مهاجم خوب در هجده‌قدم، تاثیرگذار و بسیار زهردار است که همیشه رو دروازه حریف است و آماده زدن ضربه آخر به سمت دروازه حریف است.

*بازیکنان و اوسمار از تفکرات یکدیگر شناخت دارند

عبدی در مورد جایگزین شدن دروازه‌بان دوم پرسپولیس به جای بیرانوند در دیدار هفته آینده مقابل ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: با اینکه بیرانوند مقابل آلومینیوم اشتباه کرد و برای هر دروازه‌بانی پیش می‌آید که گل‌های بدی بخورد، اما باز هم می‌گویم که او هم اکنون با اختلاف بهترین دروازه‌بان آسیاست. به طور حتم نبودش به هر تیمی لطمه خواهد زد. امیر رفیعی، دروازه‌بان دوم پرسپولیس که پارسال در تیم امید‌ها حضور داشت، دروازه‌بان با کیفیتی است. از نزدیک به سبک او شناخت دارم و بازی با پای خوبی هم دارد. اگر بچه‌ها به او اعتماد داشته باشند و هواداران به او روحیه بدهند می‌تواند روز خوبی را در دیدار هفته آینده مقابل ذوب‌آهن پشت سر بگذارد.

عبدی در پایان در مورد عملکرد اوسمار در ۲ هفته اخیر لیگ برتر خاطرنشان کرد: یکی از مزایایی که اوسمار دارد این است که ماه‌ها با تیم فوتبال پرسپولیس کار کرده و هر روز با بازیکنان سر و کار داشته است. به نظرم بازیکنان و اوسمار از تفکرات یکدیگر شناخت دارند و امیدوارم در ادامه او بتواند باعث سربلندی تیم پرسپولیس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)