پرسپولیس نیوز : پرسپولیس با برتری مقابل کارگر بنه‌گز بوشهر به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.

در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، پرسپولیس از ساعت 16:50 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کارگر بنه‌گز رفت که این دیدار با برتری 3 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

در نیمه نخست پرسپولیس بیش از میهمان دسته دومی خود توپ و میدان را در اختیار داشت اما تنها در دقیقه 16 بود که با ضربه سر محمد عباس‌زاده دروازه میهمان بوشهری را گشود. همین بازیکن چند موقعیت گلزنی را در طول بازی از دست داد، به ویژه در دقیقه 29 که در موقعیت تک به تک در گشودن دروازه تیم میهمان ناکام ماند. در دقیقه آخر نیمه نخست هم طارمی یک فرصت گلزنی را از دست داد تا این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان درخشان تمام شود.

در نیمه اول سرخاب سرمربی بنه‌گز دست به تعویض زد و امیر رستمی را به جای شهرام هراتی به میدان فرستاد. همچنین محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد گرفت.

  قیقه 50 دروازه‌بان کارگر بنه‌گز یک ضربه پنالتی را تقدیم پرسپولیس کرد که این ضربه را محمد عباس‌زاده به بیرون زد تا 2 دقیقه بعد جایش را در زمین به پیام صادقیان بدهد.

حملات پرسپولیس آنقدر ادامه یافت تا دقیقه 77 پرسپولیس یک پنالتی دیگر از حریف گرفت که پیام صادقاین این ضربه را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد. در ادامه مصطفی زاهدی جایگزین مهدی طارمی در پرسپولیس شد و یک شوت را هم روانه دروازه بنه گز کرد که گل نشد.

دقیقه 85 امید عالیشاه بر روی اولین کار تمرین شده و تیمی پرسپولیس گل سوم را به ثمر رساند تا کار برای دو تیم تمام شود و در نهایت پرسپولیس با برتری 3 بر صفر در این دیدار راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

 

پرسپولیس در مرحله بعد باید به مصاف راه آهن برود.

 

بیژن حیدری قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی در این دیدار به محمد نوری از پرسپولیس و مصطفی انصاری‌فرد و محسن سلیمانی از کارگر کارت زرد نشان داد.

*ترکیب پرسپولیس: با سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، خانزاده (90- فرشاد قاسمی)، میثم حسینی، محمد نوری، رضا حقیقی، مهدی طارمی (82- شهاب زاهدی)، هادی نوروزی، امید عالیشاه و محمد عباس زاده (52- پیام صادقیان)

*ترکیب کارگر بنه گز بوشهر: محسن سلیمانی، مهدی طاهری، حسین غلامی، جواد بابایی، حسن آتشی (85- مصطفی نجمی‌زاده)، مصطفی انصاریفر (58- صمد اکبری)، سعید گنج خانی، سجاد مشایخ، سیدناصر رضایی، شهرام هراتی (33- احسان رستمی) و مسعود شمسی

روستای بنه گز در بوشهر حدود 3 هزار نفر تماشاگر دارد و جالب اینکه چند کارگر در سال‌های گذشته این تیم را ایجاد کرده‌اند که از آن روز ماهیت این تیم کارگری و روستایی در این شهر از نواحی تنگستان همچنان حفظ شده است.

سرمربیگری این تیم بر عهده عباس سرخاب مهاجم سال‌های دور استقلال بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)