پرسپولیس نیوز : یکی از گزارشگران تبریزی برای حضور در باشگاه تراکتورسازی با مسئولان این تیم به توافق رسید.

 به نظر می رسد تنها بازیکنان فوتبال نیستند که می توانند برای گذراندن خدمت سربازی به تیم های خاص و نظامی بپیوندد.

یکی از سایت ها  که اخبار مربوط به آذربایجان را منتشر می کند، در خبری جالب و عجیب عنوان کرد که مجتبی ساعی مجری و گزارشگر محبوب آذربایجان که علاوه بر گزارشگری بازی های فوتبال تراکتورسازی و بخش ورزشی اخبار شبکه سهند با اجرای برنامه موج فوتبال در سالهای قبل شناخته شده است، این روزها خبر از سرباز شدنش در اکثر مجامع ورزشی بر زبان هاست.

طبق شنیده ها باشگاه تراکتورسازی تبریز و مجتبی ساعی به توافقات اولیه برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی در این باشگاه رسیده اند و قرار است در روزهای آینده با نهایی شدن این موضوع مجتبی در تراکتورسازان حضور یابد.

این گزارشگر صدا و سیمای تبریز به دلیل گزارش های یک جانبه اش و طرفداری از تیم خودی به خصوص در مسابقاتی که از شبکه سه سیما پخش می شود همواره حاشیه ساز بوده بخصوص گزارشی که آن را  با گفتن جمله معروف" از تبریز شهر اولین ها خدمت شما سلام می کنم!" آغاز کرد.

 مشخص نشده که این گزارشگر تحت چه عنوانی قرار است در تراکتورسازی فعالیت کند. باشگاهی که با نام و سرمایه صنعتی شکل گرفته و مزیت گرفتن بازیکن نظامی در آن به اندازه کافی برای اهالی فوتبال تعجب برانگیز و مورد اعتراض قرار گرفته بود حالا علاوه بر بازیکن ، گزارشگر و خبرنگار سرباز هم می تواند جذب کند!

 

اما جالب است چنین اشخاصی می توانند به راحتی در رسانه ملی فعالیت کرده ، به تیم های مورد علاقه خود بپیوندند و از تریبون عمومی به جانب داری از مواضع مطلوب خود بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)