پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در ادامه نمایش‌های موفق خود ششمین برد متوالی را مقابل تیم‌های استقلال، شاهین، ذوب آهن، تراکتورسازی، مس رفسنجان و گل گهر در حساس ترین مقطع فصل ثبت کرد.

سرخپوشان پس از چندین بازی سنگین و با فاصله کوتاه و ۴-۵ روز یک بار، با چند بازیکن مصدوم و بازیکنانی خسته برگشته از اردوی تیم ملی و سفرهای متعدد با استراحتی کوتاه یکی از پرمهره ترین و گران ترین تیم های لیگ را با سه گل شکست دادند و با وجود زدن یک توپ به تیر دروازه رفت و برگشت تیم قلعه نویی را هشت تایی کردند.

با این حال اما در کمال حیرت شاهدیم از سوی برخی افراد موج انتقاد از تیم به راه افتاده است. آن هم در شرایطی که داور تنها گل تیم حریف را هم با اعلام یک خطای اشتباه بر اثر شبیه سازی بهنام برزای به این تیم تقدیم کرد و یک خطای واضح در بهترین نقطه پشت محوطه جریمه را هم به سود پرسپولیس اعلام نکرد و تمام صحنه های ۵۰-۵۰ را پس از اعلام پنالتی به سود حریف زد.

بسیار دیده ایم که برتری دو بر یک در مسابقات فوتبال به راحتی از دست رفته است و تبدیل به تساوی یا شکست می شود اما شاگردان یحیی گل محمدی نه تنها به مطمئن ترین شکل برتری خود را حفظ کردند که تفاضل گل خود را هم تا پایان بازی افزایش دادند.

نکته جالب این که همین افراد که هیچ کاری جز غر زدن و ایراد گرفتن بلد نیستند در نیم فصل اول که پرسپولیس مهاجم تخصصی نداشت و زیباترین بازیها را انجام می‌داد و موقعیت‌هایش تبدیل به گل نمی‌شد اعتقاد داشتند کادرفنی پرسپولیس ضعیف عمل کرده و مشکل دارد چون تیم نتیجه نگرفته است!

واقعا مشخص نیست در این جای فصل دقیقا قرار است چه اتفاقی بیفتد که برخی این موج عجیب و غریب را راه انداخته‌اند و چه تغییری می‌توان انجام داد که به سود پرسپولیس باشد. آن هم در مقطعی از فصل که بزرگترین تیم‌های جهان هم فقط به کسب نتیجه و جام فکر می‌کنند و هیچ چیز دیگری برایشان اهمیت ندارند.

پرسپولیس با وجود تمام مشکلات و ناداوری ها، خستگی‌ها، مصدومیت‌ها، حملات نارنجکی، محرومیت های انضباطی، پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قراردادها، کمبود بازیکن در ابتدای فصل و درگیری با دو دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نداشتن بدنسازی و… با کسب ۵۴ امتیاز از ۲۵ بازی شاهکار کرده و میانگین ۲٫۱۶ امتیاز برای هر بازی ثبت کرده و با این شرایط باید گفت انگار واقعا خوشی زیر دل خیلی‌ها زده است!

ختم کلام اینکه به این اقلیت همیشه ناراحت توجهی نداشته باشید و از بردهای متوالی تیم خود لذت ببرید، تیمی قهرمان می‌شود که در روز خوب و در روز بد خودش بازی را ببرد، جام قهرمانی را به تیم برنده می‌دهند نه تیم پرحرف.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)