بازیکن بزرگ بودن در ایران حسن‌های فراوانی دارد؛ اول اینکه پول خوب می‌گیری و دوم اینکه مجبور نیستی بدنسازی کنی.

به گزارش خبرآنلاین؛این مهم خیلی راحت امکان‌پذیر است. کافی است کمی ناز کنی و مذاکره با باشگاه خواهان را طولانی کنی. تا قرارداد امضا شود، بازی اول از راه می‌رسد و با یکی دو جلسه تمرین و با سلام و صلوات می‌روی داخل زمین!

موهبتي كه ستاره‌هاي فوتبال ايران از آن برخوردارند، باور كنيد ستاره‌هاي فوتبال جهان از آن بي‌بهره هستند. به طور مثال مسي؛ باشگاه بارسا پيش از شروع جام‌ جهاني‌ تكليف مسي را مشخص كرد و او موظف است در موعد از پيش تعيين شده با وضعيت پزشكي خاص در تمرين بارسا حاضر شود. او در روزهاي دور از بارسا كه بيشترش به همراهي آرژانتين در جام ‌جهاني‌ گذشت، بايد بر سلامت خود نظارت مي‌كرد و اگر در بازگشت به تمرين بارسا مثلاً چربي خون او بالا رفته باشد جريمه نقدي خواهد شد، آن هم نه يكي، دو ميليون تومان بلكه چند ده و شايد چند صد هزار دلار.

تمرينات پيش از شروع فصل كه به تمرين بدنسازي شهره است، از اهميت خاصي برخوردار است چرا كه بازيكن با انجام آن براي يك فصل آماده مي‌شود اما در فوتبال ايران اين تمرينات خصوصاً از سوي بازيكنان بزرگ جدي گرفته نمي‌شود. بي‌دليل نيست كه ميزان دوندگي بازيكنان در ليگ ‌برتر 6 تا 7 كيلومتر و به اندازه ميزان دوندگي زن‌هاست!

در فوتبال حرفه‌اي ابتدا تيم تشكيل مي‌شود و بعد تمرين شروع مي‌شود اما در فوتبال ايران تمرين شروع مي‌شود و بعد تيم تكميل مي‌شود. بنابراين نبايد عدم پيشرفت فوتبال ايران و همچنين چرايي‌ها مورد پرسش قرار گيرد. بازيكنان بزرگ تمرين بدنسازي را فاكتور مي‌گيرند، شايد هم بازيكنان كوچك آن را جدي نگيرند.
جدول بازيكناني كه براي فصل 94-93 تمرين بدنسازي نداشته‌اند!

 

!

بازيكن

توضيح

محمدرضا خلعتبري

اين بازيكن به تازگي به تيم سپاهان پيوسته است و امروز اولين تمرين خود را با تيم جديد انجام خواهد داد.

كريم انصاري فرد

كريم هنوز تيم ندارد. در فضاي مجازي گفته با رسول خطيبي براي تمديد قرارداد صحبت كرده و منتظر پاسخ سرمربي تراكتور است.

خسرو حيدري

تمرينات استقلال در حال پيگيري است و يكي از غايبان اين تمرين خسرو حيدري است. البته او قرارداد خود را با استقلال تمديد كرده است.

آندرانيك تيموريان

آندرانيك تيموريان در كش و قوس تمديد قرارداد با استقلال و همچنين پول گرفتن است. او تا به امروز با استقلال تمرين نكرده است.

جواد نكونام

جواد دوست داشت به يكي از تيمهاي داخلي بپيوندد، به خصوص كه جام ملتهاي آسيا در راه است اما اين اتفاق رخ نداده است.

علي كريمي(خداحافظی کرد)

تراكتور يا راهآهن؟ هنوز مشخص نشده است. علي كريمي حسابي به خود در فصل نقل و انتقالات استراحت داده است.

مهرداد پولادي

بهترين بازيكن تيم ملي در جام جهاني به زعم كارشناسان هنوز تيم جديد خود را انتخاب نكرده است. البته ممكن است او به يك تيم خارجي بپيوندد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)