مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم آلمانی پرسپولیس با وجود جدی شدن احتمال حضورش در تراکتورسازی تبریز همچنان تمایلی به جدایی از پرسپولیس ندارد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ اشپیتیم آرفی یکی از بازیکنانی بود که در ابتدای فصل مسئولان باشگاه تراکتورسازی تمایل خود را برای جذب او اعلام کردند. این موضوع دیروز بار دیگر از سوی مسئولان این باشگاه اعلام شد و ظاهرا آنها خواهان معاوضه آرفی با یکی از بازیکنانشان هستند.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که آرفی پس از مدت ها با پیراهن پرسپولیس مقابل شهرداری به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. از طرفی فراز کمالوند رسما تمایلش را برای جذب اشپیتیم اعلام کرده اما باید دید دایی با پیشنهاد تراکتورسازی موافقت خواهد کرد یا خیر.

 

این اتفاق در حالی رخ داده است که آرفی به هیچ عنوان تمایلی برای جدایی از پرسپولیس ندارد و بارها در صحبت هایش اعلام کرده که خواهان ادامه حضور در جمع سرخپوشان است.

 

آرفی در آلمان

اشپیتیم آرفی قصد داشت در این چند روز که تمرینات پرسپولیس تعطیل است، برای دیدار با خانواده اش سری به کشور آلمان بزند. با این وجود مقدمات سفر او تا این لحظه فراهم نشده است. اشپیتیم اگر بتواند کارهای مربوط به سفرش را انجام دهد امروز به آلمان می رود. در غیر این صورت 3 روز باقی مانده از تعطیلاتش را در تهران خواهد ماند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)