مرجع خبری پرسپولیس : ضيا عربشاهى پيشكسوت تيم پرسپوليس به على دايى سرمربى اين تيم توصيه مى كند كه سيستم سرخپوشان را عوض كرده و با شجاعت بيشترى تيمش را به ميدان بفرستد.

 

• اوضاع پرسپوليس را چطور مى بينيد؟
– به نظر من پرسپوليس از نظر روحى مشكل دارد و تيم شاداب بازى نمى كند و دليلش را من نمى دانم. اما مشكل ديگر پرسپوليس اين است كه با تك مهاجم بازى مى كند و توپ بيشتر در ميانه ميدان سرگردان است. پرسپوليس گل مى زند اما مهم نگه داشتن گل زده است كه در اين كار ضعف دارند هر چند كه حتى در گلزنى هم مشكل دارند. غلامرضا رضايى بيهوده و بى حاصل مى دود تا بقيه برسند و همين مساله زمان مى برد. براى پرسپوليس مناسب نيست كه با تك مهاجم بازى كند اما متاسفانه دايى با سيستم هاى ۱-۳-۲-۴ و ۱-۴-۱-۴ بازى مى كند كه سيستم هاى تدافعى هستند و براى پرسپوليس خوب نيستند.

 

• در مورد بازى با ملوان چه نظرى داريد؟

 

– ملوان هميشه مقابل پرسپوليس خوب بازى كرده است و بازى قبلى اش را هم با ۳ گل برده و با انگيزه تر و شاداب تر از گذشته بازى مى كند. ملوان در تهران اگر دنبال برد نباشد، حداقل امتياز را مى خواهد چون تيم دونده و جنگنده اى هستند و راحت ۹۰ دقيقه بازى مى كنند.

 

• پرسپوليس اگر اين بازى را نبرد، وارد بحران مى شود؟
– من به عنوان يك پرسپوليسى كه سالها در اين تيم زحمت كشيده و جام آورده ايم، دوست ندارم تيمم به بحران برود. على دايى بايد از نظر روحى و روانى شاگردانش را براى بازى آماده كند. دايى هم داخل زمين و هم خارج از زمين بايد با شاگردانش كار كند چون مربى نقش مهمى دارد و تاثير خيلى زيادى روى بازيكنانش دارد. دايى مربى خوب و باهوشى است و اگر از نظر روحى تيمش را بالا ببرد، مى تواند نتيجه بگيرد. مديريت، شجاعت و مهره چينى عوامل مهم مربيگرى هستند و من به دايى توصيه مى كنم با شجاعت بيشترى تيمش را بچيند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)