پرسپولیس نیوز : سخنگوی شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت:بهتر بود اگر قرار است جلسه ای با حضور پیشکسوتان برگزار شود،در محل رسمی و ثبت شده و قانونی آن انجام می شد و نه باشگاه استیل آذین.

ضیا عربشاهی درباره برگزاری نشست برخی پیشکسوتان پرسپولیس در روز چهارشنبه در دفتر باشگاه استیل آذین عنوان کرد:این نشست ارتباطی به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نداشت و جلسه ای بود که در دفتر باشگاه استیل آذین و به دعوت علی پروین برگزار شد.من هم پس از برگزاری این نشست از آن مطلع شدم و خبری از آن نداشتم.

وی ادامه داد:چندی پیش مجمع پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل جلسه داد.علی پروین هم خودش در آن جلسه حضور داشت و آرا را بازخوانی می کرد.به نظرم وقتی بحث برگزاری نشستی با حضور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس مطرح است باید به مجمعی که در این باره برگزار شد و رای گیری صورت گرفت احترام گذاشت.

عضو هیات مدیره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس افزود:در مجمع 110 پیشکسوت پرسپولیس مطرح است و صحبت از 10 یا 15 نفر نیست.تشکیلات ما دفتر دارد،برنامه دارد و همه چیز مهیا است تا حرف پیشکسوت مطرح شود.ما پیشکسوتان را بیمه کرده ایم.اینطور نیست که سلیقه ای برخورد کنیم.بهتر بود اگر قرار است جلسه ای با حضور پیشکسوتان برگزار شود،در محل رسمی و ثبت شده و قانونی آن انجام می شد و نه باشگاه استیل آذین.

عربشاهی تاکید کرد:هر چیزی جای و جایگاهی دارد.پیشکسوتان پرسپولیس پس از مدتها صاحب خانه ای شده اند که آنها را در کنار هم قرار می دهد.پروین هم بزرگ ماست و به طور حتم به این روند قانونمندی پایبند است.او قانون را می داند.امیدوارم در آینده جلسات پیشکسوتان در جای خود برگزار شود و همه اعضا مجمع در تصمیم گیری ها نقش داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)