پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت: همین که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های پیشکسوتان توجه می‌کند و نظر آنها را می‌گیرد یک اتفاق رو به جلو بزرگ در پرسپولیس است و قرار نیست همه چیز دقیقا آنطور بشود که مطرح می‌شود.

ضیاء عربشاهی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پیرامون جلسه روز گذشته رویانیان با پیشکسوتان افزود: جلسه خوبی بود. از این جهت که حالا مدیر عامل پرسپولیس به حرف پیشکسوتان بها می‌دهد و می‌خواهد نظر آنها را داشته باشد. گاهی می‌شنوم بعضی مطرح می‌کنند که این مشورت گرفتن‌ها جدی نیست ولی من می‌دیدم که سردار چطور با دقت یادداشت برمی‌دارد.

وی افزود: این یک اتفاق رو به جلو بزرگ است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. از زمانی که آقای رویانیان آمده‌اند، شاهد تغییرات محسوسی در این ارتباط بوده‌ایم. شرکت پیشکسوتان هم به پشتوانه‌ای مادی و معنوی برای پیشکسوتان تبدیل شده است که اتفاقا بزرگی در آن، در حال روی دادن است.

عربشاهی در ادامه تصریح کرد: این اتفاق نشان داد که می‌توان چنین محافظی را برای انتقال دیدگاه‌ها فراهم کرد. البته گاهی هم ممکن است آنچه در نهایت اتفاق می‌افتد برخلاف نظرات مطرح شده باشد. به هر حال یک مدیر باید برای اتخاذ یک تصمیم، جمیع جهات را در نظر بگیرد و در نهایت این حق مدیر یا مدیرانی است که وقتی قرار است پاسخگو باشند، بتوانند براساس آنچه درست‌تر می‌دانند تصمیم بگیرند.

عضو هیأت مدیره پیشکسوتان پرسپولیس پیرامون مسائل مطرح شده در جلسه گفت: بچه‌ها اکثرا به این مساله تمایل داشتند که سرمربی پرسپولیس از میان بچه‌های قدیمی باشد، اما در نهایت تصمیم‌گیری را به خود مدیر عامل محول کردیم و بر این مساله نیز تاکید داشتیم که انتخاب باشگاه هر کسی باشد، پیشکسوتان از وی حمایت می‌کنند چون وقتی پای منافع پرسپولیس وسط می‌آید، نظرات شخصی کنار می‌رود. نفع پرسپولیس هم در این است که همه پشت هم باشیم. اگر می‌خواهیم سرمربی پرسپولیس بتواند از پس مشکلات بر بیاید و تیم را جمع کند باید او را تقویت کنیم و ما هم تا جایی که بتوانیم در این امر سهیم خواهیم بود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقایان؛ مایلی‌کهن، درخشان و دایی همه از بزرگان پرسپولیس هستند و در جلسه صحبت از این شده بود که کار پیوستن دایی تمام شده و در دقیقه 90 به خاطر استخاره‌ای که کردند، انصراف دادند. حالا شنیده‌ایم که شرایط تغییر کرده است و منتظریم ببینیم در نهایت چه اتفاقی روی می‌دهد ولی باز هم تأکید می‌کنم پیشکسوتان پرسپولیس از هر کس که سرمربی پرسپولیس بشود، حمایت می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)