پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو مربی بسیار ترسویی است و عملکرد او در تیم ملی نیز نشانگر همین مساله بود.

ضیا عربشاهی روز سه شنبه افزود: برانکو را به پرسپولیس آوردند اما حضور وی تاثیر چندانی در دیدارهای پایانی لیگ ندارد و فکر می کنم پرسپولیس با درخشان هم تا پایان فصل همین نتایج را می گرفت.

وی ادامه داد: برانکو با همان ترکیب درخشان و عبدی بازی می کند اما متاسفانه برخی ها به جای این که اصولی حرف بزنند، می گویند تغییر مربی به تیم شوک وارد می کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کیفیت بازیکنان فوتبال ایران بسیار نزدیک است و شاید فاصله بازیکنان ملی پوش و لیگ 5 درصد هم نباشد.

پس از استعفای حمید درخشان در 16 فروردین ماه امسال ، در هفته گذشته برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد.

عربشاهی خاطرنشان کرد: ای کاش مسئولان باشگاه تا پایان لیگ به درخشان فرصت می دادند و بعد از آن تصمیم می گرفتند.

وی اظهار کرد: برانکو مربی بسیار ترسویی است و یادم می آید در زمان تیم ملی هم در رابطه با همین مسایل با حسین فرکی صحبت می کردم. مربیان کروات اکثرا ترسو هستند و مساوی را بهتر از باختن می دانند.

عربشاهی افزود : مطمئن باشید برانکو نمی تواند تاثیر زیادی در پرسپولیس بگذارد. تنها راه بهبود وضعیت پرسپولیس تقویت بازیکنان است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص آزادی حمید رضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و احتمال بازگشتش به این تیم گفت: بلایی که این فصل سر پرسپولیس آمد سر هیچ تیمی نیامد. نمی دانم چرا آن قدر پرسپولیس تغییر مدیریت داشت و خدا لطف کرد که وضعیت بدتری برای ما به وجود نیامد.

عربشاهی خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس است و باید بدانند این باشگاه برای کسی نیست. چرا وقتی سیاسی دستگیر شد او را تغییر ندادند و یا نژاد فلاح را به عنوان مدیرعامل باشگاه نیاوردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اواخر سال گذشته بازداشت شد و روزگذشته ( دوشنبه ) به قید وثیقه آزاد شد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)