پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا الان بحث جعل امضای قرارداد کمیته پیشکسوتان با شرکت بیمه به میان آمده است اما تنها می‌توانم بگویم که مهر کمیته پیشکسوتان هم دست استیلی بود.

ضیا عربشاهی در خصوص صحبت‌های حمید استیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی فعلی باشگاه راه‌آهن که گفته بود امضای او در زمان مدیرعاملی‌اش بر کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس جعل شده گفت: اگر بخواهم از ابتدا صحبت کنم باید بگویم که زمانی که مجمع پیشکسوتان تشکیل شد 6، 7 پیشکسوت انتخاب شدیم تا کارها را انجام دهیم و طبق رای‌گیری سعید شیرینی  رئیس هیات مدیره شد و حمید استیلی مدیرعامل.

وی ادامه داد: درباره موضوع جعل امضا هم باید بگویم وقتی دو طرف بخواهند با یکدیگر قراردادی امضا کنند قطعا طرفین همدیگر را می‌شناسند و قرارداد امضا می‌شود. مگر می‌شود کسی طرف حسابش را نشناسد و با او قرارداد ببندد؟ به هر حال مدیرعامل را می‌شناسند و با او قراداد امضا می‌کنند. البته من نمی‌خواهم کسی را گناهکار جلوه دهم اما اگر کسی ادعای جعل شدن امضایش را دارد باید با کار کارشناسی در این باره صحبت کرد اما من خیلی روشن می‌گویم وقتی یک طرف با طرف دیگر قراداد امضا می‌کند می‌داند که با چه کسی قرارداد امضا کرده و می‌داند که من استیلی هستم یا شیرینی! البته این را هم باید بگویم که مهر کمیته پیشکسوتان دست استیلی بوده چون او مدیرعامل بود و طرف قراداد هم نفر روبرو را می‌شناسد با او قرارداد می‌بندد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من باید خیلی از مسائل روشن شود چراکه شاید کارهای دیگری هم انجام شده که ما از آن بی‌خبریم. من سخنگوی کمیته پیشکسوتان بودم و به استیلی هم گفتم که اجازه بی‌احترامی به پیشکسوتی را نمی‌دهم و حرمت پیشکسوتان باید حفظ شود اما شدیدا به دنبال این هستم که این مسائل روشن شود.

وی خاطرنشان کرد: شما فکر کنید شرکت بیمه هستید و قطعا وقتی می‌خواهید با فردی قرارداد امضا کنید طرف مقابلتان را می‌شناسید و می‌دانید که طرف معامله چه کسی است. الان هم بیشتر از این در این باره صحبت نمی‌کنم و فکر می‌کنم حرف‌های من خیلی واضح و روشن است هرچند که نمی‌دانم چرا الان بحث جعل امضا به میان آمده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: البته باید بگویم که علی پروین همیشه هوای پیشکسوتان را داشت و از معرفت چیزی برای آنها کم نگذاشته است. او سه بار به دیدن وحید قلیچ به بیمارستان رفت و هزینه درمانش را او داد. حتی مجتبی محرمی زمانی که بیمارستان بود سعید شیرینی از جیب خودش هزینه بستری شدنش را پرداخت کرد اما حالا که این بحث‌ها به میان می‌آید باید بگویم که همان کسانی که قراداد با بیمه را امضا کردند بیایند و در این باره جواب دهند. فقط این را می‌توانم بگویم که مگر می‌شود کسی استیلی را نشناسد؟! مهر کمیته پیشکسوتان دست استیلی که مدیرعامل بود، بوده و مهر و امضای پای برگه قرارداد کاملا گویای همه چیز است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)