پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با دست گرفتن لب‌تاپ و تقلید کردن از تیم‌های اروپایی نمی‌توان نتیجه گرفت و باید از تجربه افراد استفاده کرد.

ضیاء عربشاهی پیرامون حال این روزهای تیم ملی و پرسپولیس گفت: فوتبال ما رو به نابودی است. می‌بینید تیم‌های پایه چگونه در برابر حریفان معمولی خود شکست می‌خورند و این موضوع به ضرر باشگاه‌ها نیز می‌باشد. پرسپولیس و استقلال میلیون‌ها هوادار دارند ولی مشکلات باعث می‌شود تیم‌های بزرگ ما رو به نابودی برود. آدم‌هایی که می‌گویند فوتبال باید از دو قطبی خارج شود مافیا هستند. مربیان خارجی می‌آورند که فکر منافع خود هستند. اگر این مربیان خوب بودند در کشورشان می‌ماندند بعضی از آنها سالهاست در ایران هستند. با دست گرفتن لب‌تاپ و تقلید کردن تیم‌های اروپایی نمی‌توان نتیجه گرفت و باید از تجربه افراد استفاده شود.

این در حالی است که ما از مربیان باتجربه برخورداریم. وینگادا سیاه‌بازی می‌کند و پرچم ایران را به گردن می اندازد اما فقط به فکر منافع شخصی اش است.

وی افزود: عادل فردوسی‌پور یک مربی جوان خارجی می‌آورد که درباره فوتبال ایران نظر بدهد. البته ما مربیان هم نباید همدیگر را بکوبیم که جای هم بنشینیم. اگر با هم متحد باشیم دیگر مربیان خارجی نمی‌توانند بین ما نفوذ کنند.

وی درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس و اسپانسر گفت: آقای خادم با اسپانسر قرارداد بست که هزینه باشگاه را بدهد ولی اسپانسر این کار را نکرد و چوب لای چرخ باشگاه گذاشت. خادم باید دقت می‌کرد که اینگونه افراد برای اهداف خود به پرسپولیس می‌آیند و فقط به فکر تبلیغ هستند همانند اسپانسر تیم ملی که نتوانست کاری از پیش ببرد و اردوی این تیم را عقب انداخت. الان که درخشان خوب تیم را جمع کرده و خوب کار می‌کند مشکل مالی پیش آمده چرا سپاهان، نفت و فولاد خوزستان این مشکلات را ندارند و خوب نتیجه می‌گیرند؟ هیأت‌مدیره و آقای خادم در جذب اسپانسر باید باهوش باشند.

عربشاهی در مورد مشکلات بازیکنان از لحاظ اخلاقی اظهار داشت: در دهه 60 که ما بازی می‌کردیم این مسائل وجود نداشت و آن نسل طلایی فوتبال بود. متاسفانه بازیکنی که یک سال است به پرسپولیس آمده و پای چپ و راست خود را نمی شناسدبه پیشکسوتی که چندین سال سابقه حضور در تیم ملی و پرسپولیس را دارد احترام نمی‌گذارد و توقع سلام دارد و این هم به خاطر ضعف مدیریت است که فوتبالی‌ها بیرون نشسته‌اند و مدیران قلابی به فوتبال آمده‌اند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)