پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بارها گفته بودم که سرخپوشان چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شوند. این تیم شایستگی و شخصیت قهرمانی دارد.

«ضیاء عربشاهی» در گفت و گو با ایرنا، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است و از همان ابتدای بازی برای کسب ۳ امتیاز به زمین آمده بودند. در این دیدار جنگ در وسط زمین بود و هافبک‌ها نقش موثری داشتند. نیمه اول بازی خیلی زیبا نبود اما در نیمه دوم بهتر شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم و با آمدن «وحید امیری» به زمین، پرسپولیس جان گرفت، ضمن اینکه ۳ تعویضی که «جواد نکونام» سرمربی تیم فولاد بین ۲ نیمه انجام داد کاملا به نفع پرسپولیس شد و توانست از این موضوع کمال استفاده را ببرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با آمدن «وحید امیری» به زمین، «بشار رسن» و «سیامک نعمتی» راه افتادند و توانستند بسیار خوب بازی کنند. همانطور که دیدید روی صحنه گل، هم بشار رسن و هم نعمتی عالی بودند. به نظرم که باعث گل شب گذشته پرسپولیس بشار بود.

عربشاهی درباره مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: بارها گفته بودم که پرسپولیس ۳ تا ۴ هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود و این اتفاق هم رخ می‌دهد. پرسپولیس شایستگی و شخصیت قهرمانی دارد و باید به آن برسد.

وی افزود: پرسپولیس هم در زمین و هم روی نیمکت تیم خوبی دارد، ضمن اینکه کادر فنی خوب هم باعث شده تا اینطور با صلابت بازی کند. پرسپولیس از اول لیگ شخصیت قهرمانی داشت و در بازی بعدی می‌تواند جشن قهرمانی را بگیرد. قهرمانی زودهنگام را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)