پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به حساسیت بازی سرخپوشان برابر راه‌آهن در هفته پایانی لیگ برتر گفت: نباید به راحتی گل بخوریم و باید از ابتدا روی حریف فشار بیاوریم که در گلزنی موفق شویم.

 ضیا عربشاهی در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از طرفی حضور سه مدعی باعث می‌شود که لیگ جذاب‌تری را شاهد باشیم. امتیازات یکسان و نزدیک به هم باعث شده است که جذابیت دوچندانی را در هفته پایانی لیگ شاهد باشیم.

وی افزود: پرسپولیس از ابتدای فصل کارش را هدفدار شروع کرد و توانست به جایگاهی که الان در جدول دارد دست پیدا کند. این تیم با عملکردی که داشته نشان داده است که شخصیت قهرمانی را دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیروزی ۴ بر ۲ سرخپوشان برابر گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: بازیکنان عملکرد خوبی در این مسابقه داشتند، اما دو گلی که دریافت کردند روی اشتباهاتی بود که می‌شد جلوی آن را گرفت. اگر قرار باشد که پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی گل دریافت کند، در بازی پایانی‌اش مسلما به مشکل برخواهد خورد.

وی تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها باید در این مسابقه پایانی خودشان را نشان دهند و از نظر روحی و روانی برای این بازی حساس آماده شوند. البته بازیکنان نباید به راحتی گل دریافت کنند. به اعتقاد من کمال کامیابی‌نیا باید در این بازی پایانی در پوشش خط دفاعی بیشتر همکاری کند تا توپی از خط دفاع پرسپولیس نگذرد.

عربشاهی گفت: به نظر من ذوب‌آهن تیم خوبی است که می‌تواند برای استقلال خوزستان دردسرساز شود. از طرفی پرسپولیس باید راه‌آهن را ببرد که قهرمان لیگ شود زیرا این تیم واقعا نشان داده است که لیاقت قهرمانی را دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا انگیزه راه‌آهن برای بقا در لیگ باعث نمی‌شود که پرسپولیس در این مسابقه به مشکل برخورد، گفت: راه‌آهن تیم خوب و ریشه‌داری است، اما فکر می‌کنم شرایط برای پرسپولیس حساس‌تر است و این تیم باید بیاید و از اول روی حریف فشار بیاورد تا هم در گلزنی موفق باشد و هم در گل نخوردن موفق عمل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگر بخواهد سال بعد هم به موفقیت برسد، باید یک دروازه‌بان خیلی خوب و دو مدافع باتجربه و خوب جذب کند تا دیگر قهرمانی به اما و اگر کشیده نشود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)