پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال، پرسپولیس را ناامیدکننده‌ترین تیم لیگ امسال دانست و گفت: سرخ‌پوشان هواداران 40 میلیونی خود را ناامید کردند.

ضیاء عربشاهی درباره سطح کیفی لیگ برتر چهاردهم فوتبال عنوان کرد: کاری که آقای تاج انجام داد و تصمیمی که مبنی بر استفاده تعدادی معین بازیکن جوان در تیم‌های لیگ برتری گرفت، کاری دقیق و قابل تحسین بود؛ چرا که لیگ ما داشت پیر می‌شد. از سوی دیگر از نظر من لیگ امسال با نظم و انضباط بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد اما پیشنهادی که دارم این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق طی سه چهار سال آینده از فصول بهار و تابستان برای برگزاری مسابقه‌های لیگ بیشتر استفاده کنیم؛ چرا که باعث می‌شود هم مسابقه‌ها در هوای خوبی برگزار شود و هم هواداران بیشتری به ورزشگاه‌ها بیایند. در کل معتقدم امسال نسبت به سال‌های گذشته لیگ خوبی داشتیم.

پیشکسوت فوتبال درباره بهترین تیم امسال گفت: معتقدم تیمی می‌تواند به عنوان بهترین انتخاب شود که خودش را از بحران خارج کند و با یک برنامه‌ریزی دقیق و استمرار کافی، به کورس قهرمانی نزدیک شود و این تیم قطعا تیمی نبود جز ذوب آهن اصفهان که توانست به خوبی بحران را مدیریت کند و با نتایج عالی، به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر شود. در نهایت هم آنها توانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. متعاقبا بهترین مربی نیز در لیگ امسال یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال جوان‌های خوبی به فوتبال کشور معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: طارمی و نوراللهی جوانانی بودند که با درخشش خود فوتبال ما را امیدوارتر کردند. همچنین تیم نفت تهران که در کل تیم جوان و باانگیزه‌ای بود. وریا غفوری می‌تواند به عنوان پدیده لیگ امسال معرفی شود؛ چرا که با وجود جوانی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی داشت و نشان داد که بازیکن باتجربه‌ای است. وحید امیری هم یکی دیگر از پدیده‌ها بود و عملکرد خیلی خوبی داشت اما شرط کافی برای این جوانان این است که در فرم کنونی خود باقی بمانند و دچار حواشی و در نهایت افت نشوند.

عربشاهی ناامید کننده‌ترین تیم لیگ چهاردهم را پرسپولیس تهران دانست و افزود: پرسپولیس هواداران 40 میلیونی خود را ناامید کرد اما تنها نقطه مثبت عملکرد این تیم، این بود که توانست رقابت با استقلال را در دو بازی رفت و برگشت به نفع خود به پایان برساند و کمی هواداران خود را التیام دهد. پرسپولیس و استقلال همیشه باید در رتبه‌های اول و دوم باشند؛ چرا که هواداران زیادی دارند. نمی‌توان گفت که با نتایج ضعیفی که کسب کرده‌اند، دیگر همچون سابق هوادار ندارند. این دو تیم همیشه در دل مردم هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)