فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ گفت: با تلاش همکارانم در نیروی انتظامی، پلیس راهور، کلانتری و یگان ویژه مشکل خاصی برای برگزاری دربی 81 نیست و همه چیز فراهم است.

حسن عرب‌سرخی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه بهتر دربی 81 گفت: دیدار دربی مانند سال‌های گذشته از اهمیت خاصی برای علاقمندان برخوردار است و ما هم مانند سنوات گذشته از چند روز پیش از برگزاری دربی تمهیدات لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: مسئولان انتظامی در حوزه تهران به کمک دوستان در پلیس راهور، نیروی انتظامی، کلانتری و یگان ویژه ماموریت دارند تا فضایی راحت و مناسب را بدون هیچ گونه درگیری و دغدغه‌ای برای حضور علاقمندان فراهم کنند.

فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری تمام ارگان‌ها مشکل خاصی تا این لحظه برای برگزاری دربی نیست و همه چیز برای حضور پرشور علاقمندان فراهم است. یگان ویژه ارتباط خوبی با هواداران دارد و امیدواریم در کمال آرامش و صمیمیت شاهد دیداری جذاب باشیم.

عرب‌سرخی گفت: با توجه به اینکه جایگاه تیم‌ها در دربی مشخص نمی‌کند کدام تیم برنده است از بازیکنان انتظار داریم خوب و حرفه‌ای بازی کنند تا بتوانند توقع تماشاگران را برآورده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)