پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: چون می‌دانند به پرسپولیس نمی‌رسند با حاشیه درست کردن می‌خواهند به ما ضربه بزنند که البته موفق هم نمی‌شوند.

ایرج عرب در خصوص پیروزی سه بر یک روز گذشته پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق کسب پیروزی بودیم ما بعد از این بازی با شیرینی نیم فصل را تمام کردیم که این مسئله بسیار مهم است.
وی در خصوص اشتباهات داوری که در این هفته‌های اخیر علیه پرسپولیس بوده عنوان کرد: آقای تاج در این خصوص صحبت کردند و اعلام کردند که قرار است مسئله ویدئو چک را در فوتبال ایران راه بیاندازند. این یعنی اعتراض‌های تیم‌های مختلف جواب داده و رئیس فدارسیون هم این مسائل را رصد کرده است.
عرب در مورد اینکه چرا از سوی تیم‌ها و بازیکنان دیگر علیه سرخپوشان هجمه به راه افتاده تاکید کرد: بالاخره پرسپولیس بهترین تیم ایران است و این هجمه‌ها به خاطر همین درست می‌شود، چون می‌دانند به پرسپولیس نمی‌رسند با حاشیه درست کردن می‌خواهند به ما ضربه بزنند که البته موفق هم نمی‌شوند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است باشگاه پرسپولیس از باشگاه استقلال، سپاهان و مهدی رحمتی شکایت کند، گفت: تا روز گذشته که به این مسئله فکر نکرده بودیم و الان هم مشغول کار‌های نقل و انتقالاتی هستیم، اما اگر لازم باشد با کارشناسان حقوقی باشگاه جلسه می‌گذاریم تا در این خصوص تصمیم گیری کنیم.
وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات چه فعالیتی خواهد داشت عنوان کرد: فعلا کار‌ها را پیش می‌بریم تا ببینیم چه می‌شود. ما می‌خواهیم بهترین عملکرد را در نقل وانتقالات داشته باشیم.
عرب در مورد اینکه یکسری از بازیکن‌ها با نام باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازار گرمی می‌کنند گفت: ما از امروز کار نقل و انتقالاتی مان را شروع کردیم وصفر تا صد کار هم بر عهده من و برانکو است. خودم سخنگوی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات هستم تا دیگر بحث بازارگرمی پیش نیاید. البته هر کاری کنیم بازارگرمی وجود دارد. این را بگویم که هر تصمیمی گرفته شود یا نقل‌و‌انتقالی صورت بگیرد از طریق من و باشگاه اعلام خواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)