پرسپولیس نیوز : نماینده شرکت بهنام پیشروی کیش گفت: به ما اعلام کردند به سازمان خصوصی‌سازی بیاییم اما نمی‌دانیم چرا جلسه امروز لغو شده است.

منصور عرفانیان در مورد لغو جلسه اعلام برنده مزایده چهارم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: ساعت 10 صبح وقتی با دفتر پوری‌حسینی تماس گرفتیم نتوانستیم صحبت کنیم به خاطر همین بعد از تماس با آقای سبحانی ایشان اعلام کرد ساعت 13:30 یا 13:45 به سازمان خصوصی‌سازی بیاییم اما الان کسی پاسخگوی تلفن‌هایش نیست. نمی‌دانیم چرا جلسه امروز لغو شده است.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود شرکت‌های استیل‌آذین ایرانیان و سمند برندگان مزایده پرسپولیس و استقلال هستند، گفت: هیچ اطلاعی در این مورد نداریم اما پوری‌حسینی شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد دو شرکت خودرو‌سازی متقاضی به علت خصوصی بودن مشکلی برای حضور در مزایده ندارند.

نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش در مورد اینکه شایعه شده مجلس اجازه نمی‌دهد پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند، گفت: شایعه زیاد است اما با اعلام پوری‌حسینی در مجلس شورای اسلامی نیمی‌ از نمایندگان موافق واگذاری و نیمی دیگر مخالف این مسئله هستند.

عرفانیان درباره اینکه اگر قرار شود پرسپولیس به صورت 3 یا 5 ساله اجاره داده شود آیا شرکت بهنام پیشروی کیش برای اجاره باشگاه پرسپولیس هم اقدام خواهد کرد اظهار داشت: نمی‌دانم، باید در این مورد با مدیران بهنام پیشرو کیش صحبت و قابلیت‌های این موضوع را بررسی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)