خبرگزاری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس با دوندگي و انگيزه بالايي که داشت موفق شد ملوان را در جام حذفي شکست دهد.

سعيد عزيزيان دروازه بان سابق پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس در ديدار با ملوان در جام حذفي واقعا خوب دويد چون بچه‌ها خيلي با انگيزه بودند رضاحقيقي در خط هافبک به خوبي کار کرد و کارهاي دفاعي را انجام داد تا علي کريمي و محمد نوري به راحتي روبه جلو حرکت کنند و با فضا سازي و پاس‌هاي دقيق خود به خوبي مهاجمان را تغذيه کنند و نتيجه خوبي کسب کردند.

وي افزود: ملوان تيم هميشگي نبود و روز بسيار بدي در ورزشگاه آزادي داشتند اما در مقابل پرسپوليس خيلي خوب بود و بچه‌ها با دوندگي زياد بازي را در دست گرفتند و موفق شدند با عملکرد خوب هافبک‌ها و مهاجمان به يک پيروزي پر گل برسند.

وي در ادامه گفت: عدم حضور ژوزه روي نيمکت تاثير گذار بود و به نظر من تيم جام گرفته بود نمي‌دانم چه اتفاقي ميان او و بازيکنان در نيم فصل اول افتاده بود که بچه‌هاي تيم مثل هميشه نبودند اما فکر مي‌کنم در اين بازي بازيکنان پرسپوليس مشکل روحي نداشتند در زمان ژوزه بچه‌ها از نظر روحي و رواني مشکل داشتند و ترس داشتند که اگر بازي را نبردند چه اتفاقي مي‌افتد اما در بازي با ملوان در جام حذفي بچه‌ها خيلي خوب دويدند و با انگيزه بودند و هر فرصتي که به دست آوردند را تبديل به گل کردند چون روحيه بالايي داشتند.

دروازه‌بان سابق پرسپوليس اظهار داشت: انشا الله که پرسپوليس بتواند در ادامه نتايج را به دست آورد چون هافبک پرسپوليس ايراد داشت که الان خيلي خوب شده است در نيم فصل اول هم گفته بودم که اگر در خط هافبک تقويت شونده شرايط تيم خيلي بهتر مي‌شود حضور رضا حقيقي و عادل کلاه کج از نظر دفاعي خط‌ هافبک پرسپويس را تقويت مي‌کند و اين بازي نشان داد که پرسپوليس مي‌تواند در ادامه کار موفق شود.

وي افزود: يحيي گل محمدي از بازيکنان قديم تيم بود و از نظر اخلاقي خيلي خوب است واز نظر فني هم کارش را بلد است يحيي در اين بازي روي تيم تاثير گذار بود چون از نظر روحي روي بچه‌ها کار کرده بود و آنها را براي اين بازي مهم آماده کرده بود و همين مساله به بازيکنان پرسپوليس کمک کرد تا خودشان و توانايي‌هايي که دارند را به خوبي بشناسند و راحت‌تر کار کنند و نتيجه بگيرند.

وي افزود: پرسپوليس بايد قهرمان جام حذفي بشود چون تيم پتانسيل بالايي دارد و مي‌تواند با ادامه اين روند در جام حذفي موفق شود اگر پرسپوليس از سد نفت تهران عبور کند صد درصد قهرمان جام حذفي خواهد شد بچه‌هاي تيم به خود باوري لازم رسيده‌اند و با اعتماد به نفس بالايي کار مي‌کنند مي‌توانند در اين جام قهرمان شوند .

عزيزيان در پايان گفت: هواداران بايد کنار تيم باشند و از پرسپوليس حمايت  کنند چون پرسپوليس بدون هوادار اصلا معني ندارد و با حمايت و کمک طرفدارانش مي‌تواند موفق شود مطمئن هستم که هواداران دوباره به استاديوم مي‌آيند تا با تشويق هاي خود از پرسپوليس حمايت کنند ونتيجه مطلوب به دست آيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)