مرجع خبری پرسپولیس : جواد نکونام هم بازيکن بزرگي است. من با او رفيق هستم. مي‌دانم که او کسي نيست که کسوت را زير پا بگذارد. مطمئن هستم علي و جواد با هم در اين مورد در رختکن توافق کرده‌اند.


خدادادعزيزي هميشه حرف‌هاي جالبي براي گفتن دارد. خداداد معتقد است عقب‌ماندگي فوتبال ايران باعث شده از بردن اندونزي هم خوشحال شويم. او درباره اوضاع تيم ملي، کي‌روش، کاپيتاني نکونام و حضور علي کريمي درتيم ملي حرف‌هاي جالبي مي زند،خدادا ابتدا در مورد بازي به قانون مي گويد:

 

«اگر قرار باشد اندونزي را هم با اما و اگر ببريم که بايد در اين فوتبال را گل مي‌گرفتيم. فوتبال ايران فراتر از اين حرف‌ها است. بردن اندونزي بايد راحت‌ترين کار براي فوتبال ايران باشد.»

 

او ادامه مي دهد:«براي اين فوتبال که ما مالديو را هم به سختي مي‌بريم شروع خوبي است اما مردم ما هم خوب مي‌دانند که نه نام اندونزي در حد و اندازه‌هاي ايران است و نه فوتبالش. به هر حال کي‌روش تيم را در دست گرفته و به اين برد‌ها احتياج دارد. بردن با سه گل بهتر از امتياز از دست دادن است.ولي يادتان باشد ما خيلي عقب مانده‌ايم که با برد سه بر صفر مقابل اندونزي کلاهمان را بالا مي‌اندازيم. بايد به حال اين فوتبا‌ل تاسف خورد. خودمان را فريب مي‌دهيم. همين کارها را کرديم که به اينجا رسيديم.»

 

بازوبند کاپيتاني تيم ملي بر بازوي جواد نکونام بسته شد. خداداد در اين مورد حرف هاي جالبي مي زند:«به نظر من از نظر سابقه، کسوت ، سن و سال و محبوبيت علي کريمي براي بستن بازوبند از تمام بازيکنان حال حاضر تيم‌ملي لايق‌تر است. به نظر من علي کريمي کاپيتان واقعي تيم ملي است. اما به هر حال تصميمي است که گرفته شده است و کسي نمي‌تواند حرفي بزند.»

 

او در پاسخ به اين سوال که در مورد نکونام چه نظري داريد مي گويد:«جواد نکونام هم بازيکن بزرگي است. من با او رفيق هستم. مي‌دانم که او کسي نيست که کسوت را زير پا بگذارد. مطمئن هستم علي و جواد با هم در اين مورد در رختکن توافق کرده‌اند. با شناختي که از اخلاق کريمي دارم، مي‌دانم که براي او اين بازوبند ذره‌اي اهميت ندارد که به خاطرش ناراحت شود. جواد نکونام حتما با نظر کريمي کاپيتان تيم ملي شده است. شايد هم تصميم کي‌روش باشد. با اين حال به نظر من علي کريمي کاپيتان تيم ملي است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)