مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس، عملکرد دروازه بانان این تیم را در اردوی جزیره کیش، مفید و رضایت بخش دانست.

 

سعید عزیزیان مربی دروازه بانان سرخپوشان در خصوص اردوی کیش و عملکرد دروازه بانان این تیم اظهار داشت: برای آمادگی هر چه بیشتر سنگربانان این تیم، علیرغم عدم حضور علیرضا حقیقی در کیش به دلیل شرکت در اردوی تیم ملی، با سه دروازه بان عازم کیش شدیم.

وی افزود: میثاق با توجه به دردی که از ناحیه پشت پا احساس می کرد، تمرینات منظم، فشرده و قابل قبولی را انجام داد و به دلیل حفظ شرایط بدنی، نیاز به استراحت و حضور دروازه بانان جوان در اردو، ترجیح دادیم در بازی تدارکاتی به استراحت بپردازد.

 

عزیزیان در مورد عملکرد دو دروازه بان جوان پرسپولیس تصریح کرد: مسعود داستانی و علی رضایی خوب کار کردند و در بازی دوستانه برابر تیم منتخب کیش رضایی در نیمه اول و داستانی در نیمه دوم به میدان رفتند و آماده نشان دادند، ضمن اینکه پرسپولیس تاکتیکی را به مورد اجرا گذاشت که موقعیت چندانی روی دروازه سرخپوشان ایجاد نشد اما برای آنها تا حدود زیادی از نظر روحی و روانی و قرار گرفتن در شرایط بازی مفید بود.

مربی سنگربانان پرسپولیس در ادامه گفت: کادر فنی از این اردو رضایت کامل داشت و بازی تدارکاتی نیز مکمل تمرینات ما در این اردو بود. بچه ها یک بازی تمرینی خوب را پشت سر گذاشتند و با یک برد پر گل از لحاظ روحی و روانی تقویت شدند و امیدوارم در دیدار برابر مس در کرمان این بازی را تکرار کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)