مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ گفت: در مجمع باید تا دقیقه 97 پافشاری کرد اما تابع مصوبات مجمع هستیم.

 

عزیز محمدی در گفت و گو با شبکه خبر در مورد اینکه قرارداد باشگاه‌های بدهکار مانند پرسپولیس و استقلال ثبت نخواهد شد و اعتراض رویانیان به این مسئله گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی این مسئله را به ما و هیئت فوتبال ابلاغ کردند و ما هم آن را اجرا می‌کنیم.

مسئله‌ بدهی باشگاه‌ها در 3 ، 4 سال اخیر با کنترل خوب سازمان لیگ و کمیته انضباطی بسیار خوب شده است و ما بخشی از بدهی‌ها را از درآمد باشگاه‌ها پرداخت کرده‌ایم. حتی مربیان و بازیکنانی بوده‌اند که از ۹ سال پیش طلب داشتند که آن را پرداخت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و با توجه به تصویب قانون جدید که دولت حق هزینه در ورزش حرفه‌ای را ندارد با مشکلاتی مواجه شدند. 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌توانند برای حل مشکلاشان توافقنامه‌ای را با طلبکاران امضا کنند تا بدهی‌ آنها از محل درآمد‌شان در سازمان لیگ پرداخت شود و نامه‌ای هم به ما بدهند تا آن را به کمیته انضباطی و دبیر فدراسیون ارائه کنیم تا این مسئله به طور موقت حل شود.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: از سال آینده هر باشگاهی که به بازیکن و مربی بدهکار باشد برایش پروانه حرفه‌‌ای صادر نمی‌کنیم و آن تیم‌ها نمی‌توانند در لیگ حرفه‌ای حضور داشته باشند. خود من هم از کسانی بودم که اصرار داشتم بدهی‌ها پرداخت شود اما اکنون بهتر است دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نام و توافقنامه خود را هر چه زودتر به ما بدهند تا مشکل آنها فعلا حل شود.

محمدی در مورد اینکه قرارداد دنیزلی با باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد گفت: دنیزلی قراردادش را با باشگاه پرسپولیس امضا کرده اما این قرارداد در هیئت فوتبال ثبت نشده و پس از ثبت در هیئت فوتبال است که قرار داد به سازمان لیگ می‌آید. ضمن اینکه ما فقط در مورد باشگاه‌های که به بازیکن و مربی بدهکاری دارند حساسیت داریم باشگاه‌های که حکم کمیته انضباطی در مورد آنها صادر شده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض به تصمیم دیروز مجمع عمومی فدراسیون در مورد قانونی نبودن رای گیری برای اصلاح اساسنامه گفت: هر جا خرد جمعی باشد باید موافق و مخالف صحبت کنند و به قول فوتبالی‌ها تا دقیقه 97 هم پا فشاری کنند و نظرشان را بدهند، اما وقتی مجمع عمومی فدراسیون که بالاترین مرجع تصمیم گیری است مسئله ای را تصویب کرد باید آن را بپذیریم.

وی ادامه داد: اما اینکه 43 یا 46 نفر باید به این مسئله رای می‌دادند مسئله‌ای است که هیئت رئیسه آن را بررسی می‌کند و پس از آن نظر هیئت رئیسه اعلام می‌شود. من از دیروز و بعد از مجمع نه کفاشیان و نه نبی را دیده‌ام و نه با آنها حرف زده‌‌ام فقط شنیدم که فدراسیون اطلاعیه را در این مورد صار کرده است.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه با علی کفاشیان اختلاف دارد یا نه گفت: من هیچ مشکلی با ایشان ندارم او از دوستان قدیمی ما است اما اگر بحثی در هیئت رئیسه بوده که من نظر مخالفی هم داشته‌ام آن را گفته‌ام پس از تصویب هیئت رئیسه همه به آن تصمیم احترام گذاشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)