مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: سعید دقیقی دو اخطاره بوده است و به همین خاطر نتیجه بازی پرسپولیس – شهرداری هیچ تغییری نخواهد کرد.

 

عزیزالله محمدی در خصوص سه اخطاره بودن سعید دقیقی و احتمال تغییر نتیجه دیدار شهرداری تبریز – پرسپولیس به سود سرخپوشان تهرانی اظهار داشت:

 

طبق آن چیزی که در فهرست ناظران داوری وجود دارد دقیقی دو اخطاره بوده و از نظر سازمان لیگ این بازیکن هیچ مشکلی برای بازی با پرسپولیس نداشته است.

 

وی در خصوص اینکه دقیقی در نیم فصل اول با شماره 10 و در نیم فصل دوم با شماره 19 بازی کرده و همین مسئله باعث به وجود آمدن این مشکلات شده است، گفت: ما به شماره بازیکنان کاری نداریم و همه موارد را قبل از مسابقه چک کردیم. باز هم می‌گویم طبق قانون هیچ مانعی برای بازی کردن دقیقی وجود نداشته است.

 

رئیس سازمان لیگ با خودداری از صحبت بیشتر در این خصوص گفت: قطعا نتیجه بازی پرسپولیس با شهرداری تبریز تغییری نمی‌کند و همان نتیجه تساوی ثبت می‌شود.

 

بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرداری تبریز در حالی روز دوشنبه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که بعد از مسابقه مشخص شد سعید دقیقی، مهاجم تیم شهرداری سه اخطاره بوده و نباید در این دیدار به میدان می‌رفته است. در صورت بازی کردن یک بازیکن سه کارته نتیجه بازی باید 3 بر صفر به سود تیم مقابل اعلام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)