باشگاه خبرنگاران: رئيس اتحاديه فدراسيون فوتبال کشورمان اظهار داشت: من هم در جلسات فدراسيون فوتبال حضور داشتم اما در اين خصوص سکوت کردم، دوستان هم بگذارند همچنان ساکت بمانم تا حقايق پنهان بماند!

عزيز محمدي گفت: خدا را شاکر هستم فردی به جای بهروان در سازمان لیگ انتخاب شد که ظرفیت های خوبی برای مدیریت سازمان لیگ دارد اما در طول این هفته یک سری از دوستان جوسازی کرده اند که ظاهرا دوست و در باطن دشمن هستند و عدالت را رعایت نمی کنند؛ این دوستان گفته بودند که من در پشت پرده کارهایی را انجام می دهم تا دوباره به سازمان لیگ برگردم ولی همه متوجه شدند که اين صحبت ها کذب بوده و از جانب من بيان نشده است.

رئيس اتحاديه فدراسيون فوتبال تصريح کرد: علي کفاشيان، رئیس فدراسیون فوتبال خودشان در جریان پیش آمده قرار داشتند و به نظر من هم تصمیم خوبی گرفته اند و حالا که قرار است غلامرضا بهروان در سازمان لیگ نباشد هیچ مشکلی پیش نمی آید؛ هم اکنون جا دارد در این مدت که بهروان در سازمان لیگ بود و اداره سازمان لیگ را بر عهده داشت و هر سختی را به جان خریده، تشکر کنم.

وي افزود: زمانی که گفته می شود بهروان از نظر قانونی مشکل داشته است و نمی تواند کار کند و بعضی ها عنوان می کنند که چرا این مشکل الان بوجود آمده بايد به آنها بگويم که این مشکل از شبی که قرار بود انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود بوجود آمد و ما هم در یکسری از جلسات حضور داشتیم اما من در این خصوص سکوت کردم و دوستان هم بگذارند من همچنان ساکت بمانم.

عزيز محمدي گفت: من در اتحادیه حضور داشتم و در فکر آن هم نبودم که دوباره به سازمان لیگ برگردم اما بعضی از این دوستان این حاشیه ها را عنوان می کنند تا من را اسیر حواشی کنند من اصلا برای حضور مجدد خود در سازمان لیگ هیچ تلاشی نکرده ام و دوست هم ندارم در سازمان لیگ حضور داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)